|
|
|
|---|---|
|
Hur initierar man fjärren till motorvärmaren? I handboken står att man ska dra ut en viss säkring i x antal sekunder osv.... Har provat alla tänkbara men jag får ingen ordning på den. Bilen är en 750 ial-96. | |
|
Fjärren brukar vara kräsen på nya batterier, men jag gissar att du har allt nytt om du ska initiera den. Kontroll: Antennen utdragen? Har du dragit ut rätt säkring i minst tio sekunder? Därefter tryckt på "nollan" inom 3 sek? därefter tryckt på "ettan" inom 5 sek och sedan väntat 3sek? Fungerar värmaren om du kör den via timerfunktionen in ifrån bilen? Man får bättre knuff med v12:a |
|
|
Nya batterier nej. Den funkar med timern. Exakt vilken säkring är det man ska dra ut? Sitter den fram eller bak? Bör jag byta batteri i sändaren? |
|
| Ja byt batterier i sändaren dom sugs ut ganska snabbt. | |
| Det här mer extra fjärr, är det xtra tillbehör på 728-96 eller? | |
|
mr-bear, jag vet inte om det finns till 728, jag har 750 -96, och jag tror det är standard..... Hjälp mig någon och säg vilken säkring som är aktuell och var i bilen den sitter. |
|
| På säkringsdosan står att "standheitzung" är säkring 7 och 50. Säkring 50 sitter därbak och är förmodligen matarström till flera förbrukare. Jag håller på att du ska dra ut säkring 7 i motorrummet. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.