|
|
|
|---|---|
|
Hej allihopa! Måste beklaga mig å en väns vägnar... Hans unika M5:a stals för några veckor sedan i Köpenhamn vid ett restaurangbesök. Det unika med bilen var historien på den...byggd 1989, en tidigare ägare HMS Carl XVI Gustaf... mätarställning ca 5000mil... Man blir så frustrerad av dessa j---a typer som inte kan låta bli andras saker! Tyvärr är väl M5:an nedplockad eller så rullar den kanske i öst med nya skyltar... Var rädd om era M5:or! Hälsningar Gustaf | |
Bmwdrivernr1 |
Jag säger bara en sak!!!Det skjuts för lite i det här landet!!! |
|
Skottpengar borde det vara.. // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
|
Men va i h...e! KungensM5? Med det miltalet? Å andrasidan hade han väl en 3,8 avusblå också? Får vara försiktigt om den. Snart blir hans LeMans blå E39 till salu kanske? |
|
|
jag finner inte ord...hoppas att det j*vla packet som snodde den får vad dom förtjänar och mer därtill! "Vill du bli respekterad av din avbild, får du visa din avbild respekt" - Björn Afzelius (1947-1999) Jag räds inte långmilare ! Länk |
|
ant |
tråkigt var bara förnamnet! ===================== Länk |
|
Den bilen var till salu för ett par år sen, jag ringde varje dag i 2 veckors tid å tjatade, tyvärr sålde killen bilen till nån annan (troligtvis din vän). De där retar mej fortfarande, kommer du ihåg var den gick för??? C.S |
|
|
Man kan bara hoppas på att den återfinns i oskadat skick, det är en unik bil som måste bevaras. BMW 7er-Burnouts is for wannabees! |
|
mase |
hoppas d löser sej för han.men varför skjuts de lite här när de e danmark som den själs? blixter och dunder.... magiska.... |
|
Håller med er men detta forum är till för ägare M3 M5 eller har jag fel GOTT NYTT ÅR Kör på höger sida |
|
|
Gustav W, Jag blev av med en 535i i Köpenhamn för några år sedan. Trodde också att den gått på export österut, men efter 27 dagar hittades den med danska skyltar utanför en porrklubb i Köpenhamn. Mitt tips är att din kompis åker och letar efter M5'an (med danska skyltar) i dessa kvarter. |
|
| Marie: Vad menar du nu? | |
|
Marie: Visst har du fel!, detta forum är till för att diskutera M3, M5 etc. ägande av dessa bilar är ej ett krav. MVH /kalle |
|
dansguru |
är du full eller? |
|
Länk mvh//Erik Ancilla, face mea laganum! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.