|
|
|
|---|---|
|
Är det nån som har BMW Car och har synpunkter huruvida det är värt att prenumerera på den? /MP | |
|
Kolla på Total BMW istället... den är i mitt tycke bättre iallafall. --------------- Magnus M, BMWcs NORD 4047 --------------- 325iX -87 Opel Sintra 2,2 DTI -98 Länk Nuvarande åk:Länk Gamla bettan: Länk |
|
| Håller med Magnus M. Total BMW är en mycket bra tidning, klart köpvärd. | |
|
Jag har inte provat Total BMW men BMW Car har jag definitivt köpt ganska mycket. De har koll och bra reportage hos många, för att inte säga alla tuners man behöver veta om. Dessutom alltid köpguide till någon äldre modell/modellserie. De har ju tack och lov inga sönderstylade bilar utan har visar tuner-koncept och orginalbilar. Jag tycker de är värda att prenumerera på, har personligen alltid köpt i England eller lösnummer men funderar starkt att prenumerera för ca $70 för 12 nummer. |
|
|
Har prenumererat på BMW Car sedan 98 och är väldigt nöjd med med tidningen. Håller sig på en saklig och hyfsat objektiv nivå. Visseligen en smula färgat och pro BMW, men det får man räkna med när det är en märkestidning. Som tidigare talare inga sönderstylade bilar tack och lov. ///Nicklas BMWCS# 4748 |
|
|
Total BMW är bra som Magnus säger men jag tycker att Performance BMW är ännu bätre. Det är lite humor i skrivstillen på killarna i Performance BMW. Köpte The Beemer några gånger men den är USa baserad och dem har inte fattat det där med BMw på andra sidan atlanen än. Det tenderar att vara lite vulgo stuck på det. _________ More power! Vill ha kompressor jag med! Länk |
|
|
Jag instämmer med Magnus och LEXFOR och rekommenderar Total BMW framför BMW Car. Men det beror nog lite på vad man vill läsa om. BMW Car har en större betoning på tester och reportage om nya BMW-modeller, medan Total BMW ägnar större uppmärksamhet åt gamla klassiker och ovanliga specialmodeller. Dessutom är Total BMW mer praktiskt lagd än BMW Car, med större fokusering på mekartips, renoveringar och tekniska frågor/problemlösning. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.