AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
464

Bra ställe för hemsida

Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Någon som vet något ställe där man kan få hur mycket plats som helst för att lägga upp en hemsida. Jag har filmat lite bilar som man kan se på datorn, skulle vilja lägga upp det på någon server samt skriva lite. Har bl.a en M3 Cabriolet E46 från Tyskland som åker runt i stan lite, ca 2 minuter lång, inget märkvärdigt men kan vara kul att kolla på för dem som har snabb uppkoppling. Den ligger på 30 MB och det kan inte vara kul att ladda ner den för de som har slö uppkoppling. Ska filma mer i sommar och vill då ha ett ställe som man kan lägga upp det på, och det ska vara gratis. Någon som vet något ställe?

//Schnitzer
Maila Janne på Power och hör med honom om det skulle gå att lägga det i filarkivet här på sajten.

_____
Micke
Länk
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Ja, det kanske jag kunde göra, men det vore kul att ha en egen sida också. Ingen som vet någon sida?

//Schnitzer
bm
653
bmw_m6
2002 - 75
120d - 06
har inte du telia adsl (?) i så fall så har 50mb gratis att börja med...

Köp en BMW. Då får du visseligen ta med plånboken en gång, men du får världens bästa bil på köpet!
-=$¤CimmenpoweR¤$=-

Länk
Länk
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Nej, jag har ju inte det tyvärr.

//Schnitzer
av de ja hört så finns de typ inga gatisdomän som man har fri plats för att bygga hemsida på,brukar va typ 10-20MB dom ligger på...
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Enklaste är att betala typ 5-700kr per år för egen domän och space (typ 300mb) om du vill göra något bra. Känner inte till några gratisalternativ som funkar smärtfritt, särskilt inte om du behöver mer än 50mb. Dessutom brukar dom vara väldigt "sega".
li
1.959
liste
535i -89
Länk

Visserligen får du en reklam-popup, men den går ju att få bort m h a lite kodknackning... ;)

Lycka till!
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
liste: Hur mycket utrymme får jag? Jag läste att videofilerna inte får vara mer än 45 sekunder långa, över 45 så kostar det.

//Schnitzer
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.