AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
470

BMW i Phuket Thailand

st
2.200
stensth
BMW 320D Touring M-Sport-2011
Befinner mig just nu i Phuket och dar finns det nagra fina nyare e46or faktiskt. Sen finns det naturligtvis massa overstylade japsare, men det ar val inte sa konstigt. Nagra e30 har jag aven sett.

Svettiga halsningar fran Phuket\\Tobias
Är det säkert att det inte är BMW kopior? :-)

_________
More power! Vill ha kompressor jag med!
Länk
La
469
Larsa10
518i -81 E12
Phuket Thailand, nej jag är inte avundsjuk alls. :)
Då finns det folk med god smak där oxå, och gott om pengar kanske man ska tillägga.

/Larsa
st
2.200
stensth
Jag har inte kollat noga om det ar kopior eller inte, kan ju ta ett kort pa en gammal hederlig stylad e28 om jag far tillfalle att se den igen.

20
1.534
2002tii
116d LCI M-Sport -16
325i -86
2002tii -72
Porsche 911 SC -80
Amazon Kombi -65
Dom brukar sätta i överladdade Nissan och Toyota motorer i BMW bilarna i Thailand har jag sett.Köp tidningen AUTO MOBIL RACING CARS MAGAZINE så får du se en del coola byggen.Det är bamsiga turbos och ic som gäller där.
Jag har varit i Thailand 2ggr (flygstol och ryggsäck),
När jag var i Bangkok tappade jag hakan av alla bilar jag såg.. För det första så har Thailändarna mkt nyare snyggare bilar än vad man tex ser i sverige och för det andra så är dom flesta ruggigt stylade, alla dessa pickups som tex är sänkt och har typ 18" fälgar, jag såg en hel del snygga BMW´s och oftast värstingmodeller. Man var ju liksom förberedd att dom skulle puttra omkring i gamla Datsun eller sånt men inte då..
Josse, menar du tuck-tuck? Det finns nästan inga bilar i Thailand. Det finns bara Japaner. Och inte skulle väl du kalla en Japan för bil?

_________
Länk
Re
51
Red Bull
Bmw 735 -88
Hmmm...... Du måste ha tråkit på din semäster eller så är du välldigt beroende av Bmw Power om du hänger här när du är i Phuket??? :) :) :)

Länk
Hehe! Nä jag menar inte tuk tuk, dom är ju inte speciellt stylade direkt=)jag kan hålla med om Japsmängden men jag har sett många fräna bilar där t,o,m customiserad Volvo 142, mängder med BMW och den snyggaste Galanten jag sett såg jag i Hua Hin men det är ju iofs en Japps. Jag hade en 525 när jag var där första gången -98 och blev nästan chockad över hur vanlig e34:an var där, det kom små gulingar i tok stylade sådana hela tiden, man var ju inte så van att se bilarna på det viset här hemma då dom fortfarande var rätt dyra och inte så jättevanliga bland ungdomar.
Sist jag var i Phuket såg jag bara 2 st. Bimmers...
Volvo var konstigt nog vanligare.

Visst såg man några läckerst stylade pickuper. Ser ut som om dom plockar bort all fjädring ju. Toklåga blir dom iallafall.

Hoppas du har det bra där nere.
Hälsa MR Singa ; )

www.bimmer.nu
sidan för bmwtokar!
Det är inte så konstigt att Volvo är vanligt där. Dem har en fabrik utanför Bangkok som procucerar Volvo exklusivt för Thailand, Malaysia och Singapore. Dem plockar ihop bilar från delar skickade ifrån Sverige.

För övrigt så finns det en supersnygg E30 M3 med adress i Thailand i sista Performance BMW på sida 87

_________
Länk
st
2.200
stensth
Haha, nae jag har inte trakigt. Maste man ha det for att kolla pa bmwpower pa sin semester? Men det ar ganska skont att satta sig pa ett internetcafe med en ol och svalka sig lite.

Jag har halsat pa mr Singa manga ganger har nere!
Hälsa Mekong och songsom från mig oxå trevliga billiga rackare det där=)
st
2.200
stensth
Mekong och songsom har jag inte sett annu, har varit inte letat tillrackligt kanske. Var och akte gokart forut idag och hej vad det gick. Korde en med dubbla motorer. Men kan tanka mig att en riktig gokart gar sakerligen 4-5 ggr fortare!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.