AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
467

Svårt att hitta 325 e30!?

Al
258
Aleks
Bmw 328iT -96
Har letat mig trött efter fina 325or runt 25` kr

Om ngn har en och e sugen på o sälja så hör av er..
tänkte lösa det praktiskt o fixa en bil typ samma dag som jag ska sälja min 318(29/12)

mvh
Visa användare
130
Eber
325i -87
Jag letade som fasen efter en 325a innan jag hittade en som jag satsade på. Jag blev nästan galen på kuppen, eftersom jag bor på öland (inte särskilt många till salu må jag säga), så att hitta nån på direkten var bara att glömma.

Efter jag köpte min så har det dykt upp en och annan som jag kunde tänka mig, dock inget överflöd på bilar. De flesta verkar komma från Malmö-trakterna, eller var säger ni nofx m.fl? ;)

Tips: Leta mycket och länge. Jag vart skitsur många gånger på att många vissa bilar var riktigt skruttiga, men oftast begärdes överpriser på gamla 325or från -87, typ 40k kr osv...

Titta, provkör och pruta! Det är det enda tipset jag har, för såhär i juletider är väl inte direkt den rätta tidpunkten att leta efter en såpass ungdomsbil som 325an är, då många står avställda för vintern eller förfärdigas inför sommaren.

Grejen med en 325a från -89, jag skulle inte sälja en fin sån för 25000 kr, en -87 kanske, men inte en senare modell. Men det beror på, bor du i stockholm (eller i skåne :þ så ökar ju antalet bilar till salu drastiskt, men om du, som jag, inte har så mycket att välja mellan blir ju letandet ganska jobbigt...
Visa användare
406
Laban

BMW 540ia -93
Vet ev. av en 89 ans 325 m stora Mpkt. laxsilver, för runt 30K ser bra ut! maila om intresse finns!
DA
71
DALLO
525 -91 brukis
325 turbo -87
vill du ha en som bara ska köras får du hoppa upp tio till men då får du kvalitet också. kolla denna 88an
Länk

/DALLO
Al
258
Aleks
Bmw 328iT -96
dallo;

den bilen var till salu för 25000 för ngn vecka sen!

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.