AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
703

väghållning samt broms egenskaper E39

black beemer_1
hej igen grabbar

min bil som ni vet ska in på kompressor montage här snart,jag satt då och tänkte att bilen får nästan 150hk mer,det första som varna till mina tankar är BROMSAR,,OCH VÄGHÅLLNING,,va hjälper det mig att få bilen snabb om jag inte kan svänga och bromsa me den,så jag la en order nu på RED DOT 20 SLITS racing skivor samt red dot competition belägg,dom säger bilen kommer stanna som en sten faller i marken,´är grejjerna så bra?

sen väghållning ,jag vill inte lägga ut allt för mycke stålar pga villa köp osv,men jag har kollat in WEITECH som bildelsimporten i uppsala säljer,ett kitt me sport dämpare o fjädrar va tror ni om dessa? priset är ju väldigt svälj-bart (billigt)

18tum är ute idag
black beemer_1
ingen som har modiferat sin E39 med väghållning och känner sig nöjd känns de som :(

GOD JUL
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Man komemr väldigt långt på orginalbromsarna de är väl dimensionerade. Börja med att kompressormodifiera sen kör en månad då har du bra grund. När skall du montera?
black beemer_1
bromsarna är redan beställda,montage sker i början av året

jag fick KANON PRIS asken,mycke bättre än va du sa :)

GOD JUL
Jag har oxå beställt RED DOTS 20 slits och deras belägg. Vågar man fråga hur bra pris du fick på sakerna??

/ Andreas

black beemer_1
fick club rabatt 10% på redan bra priser
black beemer_1
antar din bil får sportbeläggen,,mina blir competition
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.