AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilvård
511

jag söker en DUKTIG och BILLIG bil-lackerare i sthlm

black beemer_1
kan ni tippsa mig om en bra lackare som man kan komma överens om me priser,behöver lacka fronten på min bil,den har lite apelsin yta (tydligen smäld nångång och dåligt lackat) samt lämna in lite spoilers mm till lackning

ytan ska va GLAS-KLAR liksom ,vem kan det i sthlm=?

tacksam om ni kan maila mig BRA tips

kalle_racing@hotmail.com

18tum är ute idag
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
De försök jag gjort med lackare runt sthlm har inte fyllt mina önskemål. Dels är resultatet inte 100 och dels är de dyra. Frittes på Lidingö är duktiga på vad jag hört dock så är det så att kvalitet kostar. Dvs de billigaste tror jag inte matchar dina önskemål om glasklar yta. Numer lackar jag långt utanför stockholmsområdet och med ett perfekt resultat.
black beemer_1
jag har bara upplevt problem me lackerare.så trist och hämta ut sin bil o se folk som inte kan sitt jobb

man blir så irriterad,lacka och det är som matlagning det skall göras me kärlek så det blir bra

frittes kanske jag ska ta o kolla me,,,men hur långt ut från sthlm lackar du asken?

man kör inte bil under 8cyl
Visa användare
ProPro-medlem
23.268
hasso
520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247
Monark 50S 69-71
Ariel LH Colt -1954
Yamaha xs400 12E Seca -82
Captur Intens II-19
Du får nog leta länge om du ska hitta en riktig lackerare i -08. Asken lackar hos min kompis:))

MVH
Hasso
Länk

black beemer_1
dissa inte sthlm HUVUDSTADEN förfan.men ja har hört att bönder kan lacka och inte bara mjölka kor

man kör inte bil under 8cyl
storken25
Stensö lackering i Älta!

Inte billiga men grymmmt bra!!!!!!!
Fi
683
Firren
iX1 '23
996tt ’03
hade min pärla på Frittes för ett tag sen - mkt bra resultat! kan rekommenderas, men smakar det så kostar det, kombinationen "billigast och bäst" blir nog svettig.... Å andra sidan, se det som en sen julklapp till bilen :-)

mvh
Anders

BMWCS #4727
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.