|
|
|
|---|---|
|
Hej!Man ser ju en hel del olika färger på E34:an men har någon sett en gul E 34:a?? Har den sålts här i sverige eller Tyskland å finns den i gul färg?? | |
|
Har för mig att jag såg en gul E34 i Polen förra året. Iofs var det en taxi =) ______________________________ Mvh Tomas Min f.d. 735iA -88 Länk |
|
|
Finns en neongul här i Malmö. Bland det hemskaste jag sett, dock inte originalfärgen. Om du stöter på en E34 som är original-lackad gul så är den säkerligen individualbeställd. ///M vh Kalle H, BMW CS(syd)#5120 ______________________________ Länk |
|
|
Gul färg på en E34 är verkligen inte fint. Jag har sett några stycken, men då har de varit omlackade av någon. //Schnitzer |
|
|
Håller med att gul färg till en E 34:a e inte passande så BMW har inte sålt någon med denna färg,tur i så fall.3 serien passar den bättre på i så fall |
|
| Kalle: neongul menar du då den "kawasaki-gröna"?? eller finns det fler vidriga?? | |
|
Den "kawasaki-gröna" med svarta strålkastare från Atomdesign har man ju sett några gånger. Men aldrig en gul! Jeppe A real gentleman never travels with less than twelve cylinders! |
|
markus00 |
alla E34 taxibilar i tyskland har ju en ljusgul färg fast kanske mer åt gräddhållet... inte snygg enligt mig iallefall //Markus ----- Min bil: Länk |
| Men skulle en E 32:a passa i en gul färg?? | |
| Mange och Jeppe: Den neongula är för närvarande inte i trafik utan står på en verkstad..... | |
|
E32 ,passar INTE i gult ,såg en sån en gång,lite blekt var den också,såg förj*vligt ut. Min åsikt! 325 iX - "weather or not" |
|
|
Det finns en E32 735iAL -88 "postgul" som rullar i trakterna av Göteborg, ingen skönhet precis. BMW 7er-Burnouts is for wannabees! |
|
|
Det var i GBG jag såg den. 325 iX - "weather or not" |
|
|
Kalle jag vet vilken verkstad och jag vet oxå vilken mindre mysig färg bilen har,förresten här ser ni en riktigt gul bimmer! Länk www.bimmer.nu sidan för bmwtokar! |
|
|
Då är det säkert samma E32 då, det kan knappast finns mer än en sådan i GBG. Undra om det är omlackad, eller om man har beställt den färgen från början? BMW 7er-Burnouts is for wannabees! |
|
|
Såg en som måste vara omlackad i samma guldgula förg som M3E46 finns. Mycket styligt! _________ More power! Vill ha kompressor jag med! Länk |
|
|
I Upp.Väsby där jag bor brukar det skymta en E34 Touring och en E39 Touring som båda är dakargula. E39:an är beställd som individual. Snyggt? Ja, för något år sedan var det ok, idag är det mer tveksamt eftersom tiden har sprungit ifrån gula bilar. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.