|
|
|
|---|---|
Grusse |
Får ett medelande på datorn som det står "Betraibansleitung" eller nåt liknande, någon som vet vad det betyder? |
| Hej Grusse...jag skulle precis börja slå i min tyska instruktionsbok då jag ser att "Betriebsanleitung" står som överskrift på framsidan..! alltså instuktionsbok måste det vara... :) | |
Grusse |
He he, okej tack för hjälpen. |
|
Grusse! Så fort du har någonting som larmar, må det vara trasiga lampor eller nivån i spolarvätskan så säger datorn alltid Betriebsanleitung. Den borde ju kunna referera till en sida också ;) Petri! Intressant upptäkt va ;) |
|
|
Njae Cool blue....inte riktigt. Vän av ordning får säga att det står B... när det är ett fel som man kan läsa av i instruktionsboken. Andra fel, tex lampa, olja eller vad det nu är kommer upp som text i cc´n utan B... Kanske du har annorlunda i din nya bil, men i de äldre är det så. Så det så. God jul /S |
|
|
SvanteE: Refererade till min "gamla" M3 -97:a. Men det som poppade upp där ibland var standard "Bremslicht elektrik" när den fick för sig att tredje bromslyset slutat funka, vilket den naturligtvis inte hade. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.