|
|
|
|---|---|
|
någon mer som fått jul klappar från bmw? Jag fick iaf ett present kort på 1500kr. Tack BMW. Joakim Eriksson | |
|
Hur gick det till? Vad har du gjort som inte jag gjort? _____ Micke Länk |
|
| Orättvist! Jag vill också ha! :( | |
|
vet inte, brukar alltid få prylar av dem. fått tröjjor jackor mm. nåja man ska inte klaga iaf, men man kunde ju ha fått en bil *skrattar* Joakim Eriksson |
|
|
Det verkar ju trevligt, men jag förmodar att man inte kan räkna med att få något om man har en direktimporterad bil? BMW 7er-Burnouts is for wannabees! |
|
| Jag hade gärna tagit emot ett litet paket med komplett farthållare till min bil... :) | |
|
direktimorterad. vad skulle det göra för skillnad??? min är imorterad från tyskland -95 så inte ska det spela någon roll. oavsett om den är imorterade eller inte så köper du nog delar och repar hoss bmw tror ju inte du importerar delar med, så de är nog glad bara man köper en bmw Joakim Eriksson |
|
JPM |
Kanske man kunde få en ny topp till min... Juan Pablo Montoya For President |
|
varit en vända hos köhler racing,ställbara Koni runt om inkl. fjädrar,nytt avgassystem 3"....sen får jag se vad tomten har mer.. |
|
| Fick en klocka:) | |
|
Jag köpte en BMW-klocka när jag var nere i München på BMW-museumet, har däremot inte fått något av BMW. //Schnitzer |
|
|
Än har inte tomten kommit till mig, han kanske kommer imorgon? God jul på er.. |
|
|
Asken, skarvar du nu igen? _________ More power! Vill ha kompressor jag med! Länk |
|
|
Det verkar som att det är skiljer hos olika återförsäljare. Jag köpte en ny bil för 3 månader sen men har inte fått nån julklapp. :( /MP |
|
| När jag köpte min compact fick jag samma år ett litet kit i gummi som man märker sommardäcken med. Kul BMW-attiralj som man saknar när man ska byta däck på morsans mazda. | |
|
inga julklappar från BMW här inte...ny tank skulle inte skada... _____________________ #232 i E28 registret Länk Länk Det går att ha kul med en snik-modell !!! |
|
| z3c: Kom och titta på den, jag bor påvägen till aremark:) | |
|
Fick en almanacka från Sala Bil /Dominik |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.