AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
408

pris på m3-99?

sebbe
Hej!
Jag undrar vad ni tycker att man bör ge för en M3-99 coupe?En lågmilare typ 5000-6000 mil.Från en aukt.bmwhandlare.Med utr som klima,stora datorn o helskinn o helst smg-låda.Har ej hittat nån vare sig på mobile eller bmw.de och ej heller här i Sverige.Var bör man söka efter en sån?Om Jag nu byter till en 99:a till våren ska vanosen vara bytt.Det har jag som krav.Har bytt på min och det får räcka med ett vanos-byte.Hoppas på många svar,synpunkter och råd!Är på jakt efter en estorilblåmet med ljusgrått skinn.Jag lär nog inte hitta en M3:a med samma utr som min nuvarande,för den har VÄLDIGT mkt utr.tack på förhand!
La
137
Laurin
BMW M3 3,0 Alpinvit
Får man fråga vadför du ska byta till en likadan bil som du har ??

Mvh ///Robin

----
"Second place is the first loser..."

Länk

/// Mvh Laurin
32
1.213
328-Johan
BMW 323i Coupé M -98
Tja du.. vad ska man säga. Est.blå med ljust skinn är kalaskombinationen, men den växer tyvärr inte på träd... Är detta + vanosbyte ett krav, kan du få det svårt på riktigt! O andra sidan, har du flax hittar du en direkt, det där med färgkombinationer/utrustning har ju lite med flyt o göra. Jag skulle gissa på c:a 270-300 kkr, för en fin bil. Hör av dej till AutoClassica i Ystad, dom fixar en kalkyl till dej och tar även hem en ev. bil. Mkt seriös handlare!

Länk
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
sebbe
Hejsan!

Pratade me Esa på Europabil.Han sa att de kan få fram en sån bil.Priset låg på ca:250-260.För min borde jag få 220-225.Få se vad som händer och dyker upp framåt vårkanten....
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.