|
|
|
|---|---|
sebbe |
Hej! Jag undrar vad ni tycker att man bör ge för en M3-99 coupe?En lågmilare typ 5000-6000 mil.Från en aukt.bmwhandlare.Med utr som klima,stora datorn o helskinn o helst smg-låda.Har ej hittat nån vare sig på mobile eller bmw.de och ej heller här i Sverige.Var bör man söka efter en sån?Om Jag nu byter till en 99:a till våren ska vanosen vara bytt.Det har jag som krav.Har bytt på min och det får räcka med ett vanos-byte.Hoppas på många svar,synpunkter och råd!Är på jakt efter en estorilblåmet med ljusgrått skinn.Jag lär nog inte hitta en M3:a med samma utr som min nuvarande,för den har VÄLDIGT mkt utr.tack på förhand! |
|
Får man fråga vadför du ska byta till en likadan bil som du har ?? Mvh ///Robin ---- "Second place is the first loser..." Länk /// Mvh Laurin |
|
|
Tja du.. vad ska man säga. Est.blå med ljust skinn är kalaskombinationen, men den växer tyvärr inte på träd... Är detta + vanosbyte ett krav, kan du få det svårt på riktigt! O andra sidan, har du flax hittar du en direkt, det där med färgkombinationer/utrustning har ju lite med flyt o göra. Jag skulle gissa på c:a 270-300 kkr, för en fin bil. Hör av dej till AutoClassica i Ystad, dom fixar en kalkyl till dej och tar även hem en ev. bil. Mkt seriös handlare! Länk "If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti |
|
sebbe |
Hejsan! Pratade me Esa på Europabil.Han sa att de kan få fram en sån bil.Priset låg på ca:250-260.För min borde jag få 220-225.Få se vad som händer och dyker upp framåt vårkanten.... |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.