|
|
|
|---|---|
|
Länk ----------------------- Min E30: Länk | |
|
Nej det har dom inte, han hade väl inga andra skyltar att sätta dit. GOD JUL & GOTT NYTT 2003 Mr Skidmark SÄNK FORDONSSKATTEN FÖR DIESELBILAR Billigare Angel Eyes |
|
|
Hur ser denna bilen ut??? Om man ser på bilderna så borde hela bilen lackas om eller?? Tycker bilen ser hel skum ut så mycket skavanker o rost o bara gått 13500mil????!!!! MvH Bmw 4-ever |
|
|
Jag har för mig att jag har sett den bilen till salu tidigare i höstas, den kan inte vara lättsåld, vilket renoveringsobjekt. BMW 7er-Burnouts is for wannabees! |
|
|
nu får ni gärna piska mig, men jag tycker inte att den ser så jävla skabbig ut! ok, bakluckan behöver ju kanske bytas, men förutom det så SER det inte ut att vara ngt större fel på den, och priset är ju inte helt fel heller.... "Vill du bli respekterad av din avbild, får du visa din avbild respekt" - Björn Afzelius (1947-1999) Jag räds inte långmilare ! Länk |
|
|
lägg på 20 tusen mil så tror jag vi hamnar i rätt milklass. Sen tillkommer kostnad för att få den svenskreggad... Skulle inte köpa den iallafall... _____________________ #232 i E28 registret Länk Länk Det går att ha kul med en snik-modell !!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.