|
|
|
|---|---|
|
det sitter en massa knappar snet neråt från ratten sätt har dem med saken att göra? och äre dimm lr fjärrljus? dem lyser iaf inte när helljuset är på. hjälp! kanske inte ska ha dem på men vill iaf veta hur man sätter på dem mvh robber | |
|
Till höger om ljusspaken. Du har endera 2 knappar , en för bak och en för fram , eller oxå har du en likadan spak som den till vanliga ljuset. MVH David Öfverdahl-Forslöf BmwCS #4984 |
|
|
Hej, till vänster om ratten så har du på instrumentbrädan några knappar bl.a. ljusomkopplaren som är en liten spak du kan föra uppåt/nedåt i tre olika läge, du har även ljusomkopplaren för kupébelysningen. Mellan dessa sitter det två knappar. En knapp med "grop" i och en knapp med "bula" på. Jag har för mig att det är den med "grop" i du skall trycka på...iaf så lyser en grön kontrolllampa i instrumenthuset när du hittat rätt. Hittar du fel så tänder du dimbakljuset och då lyser en röd/orange kontrollampa i instrumenthuset. Hoppas du blev klokare av detta :) Mvh Patrik Nilsson, Karlskrona God (H)jul! *min signatur står här* |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.