|
|
|
|---|---|
|
Vad är den här värd?? Länk | |
|
Hur långt har den gått? Vad finns för dokumentation? ///M vh Kalle H, BMW CS(syd)#5120 ______________________________ Länk |
|
Gemini__ |
Hmm, automat måste nog ses som ett minus i detta sammanhang. Som sagt, miltal? Tror dock inte du får ut mer än max 10000kr. Det är vad jag anser rimligt. Mvh: Thomas |
|
Miltal ja, och den stora frågan, finns det nån ROST i lacken? Om den gått lite (under 20k) och inte har någon rost kan man nog få 14-15 tusen, annars max 10000:-. De flesta som köper såna är väl ungdomar som blåkör och de vill ha manuell, men automaten går fint annars, inte så stor skillnad i prestanda, jag körde en gång en 528iA och tyckte inte den kändes seg. //Sniffer |
|
|
Håller med sniffer här.... Den ser ju snygg ut ( man får väl hoppas att plasten inte döljer en massa otrevligheter..) |
|
|
16000 kr är saftigt. Den är inte värd mer än 10000 kr, men den siste idioten är ju inte född så man vet aldrig ;) ______________________________ Mvh Tomas Min f.d. 735iA -88 Länk |
|
|
Min kompis betalade 16.000 kronor för en 528i E28 som hade gått 30.000 mil och blåryk kraftigt, så det finns säkert någon som vill betala 16.000 kronor för den. Det är ju småsummor för en sådan bil. //Schnitzer |
|
|
E28:orna är extremt billiga nuförtiden :) så ett pris kring 10' för ett hyfsat ex är inte omöjligt,16' kan man väl tycka i sammanhanget är lite över det normala. Men om han får dessa pengar iaf beror det ju på skicket i övrigt + den "berömda" vill ha faktorn :)) efter en nogrann koll av lämplig person..Tror spontant inte han får vad han begär hur som helst. Mvh Janne. |
|
| Låter lite mycket men det är ju omöjligt att avgöra när man inte har sett bilen! Runt 10-12 000 skulle jag nog värdera den till efter att ha läst annonsen! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.