|
|
|
|---|---|
|
Hejsan alla glada ägare av 7:or. Nu har jag kommit till den dagen som jag aldrig trodde skulle komma! Jag har blivit avtrubbad och börjar tröttna på utseendet på min kära E38 730. Så är det nån som kan ge mig lite styling tips?? Var hittar jag dom fräsigaste kjol-paketen m.m? Vad mer kan man göra? Har redan nya (00:an) bakljus o vita blinkerts + stora feta fälgar. Hjälp. | |
|
du kan kolla med Länk de kan säkert erbjuda något till din bil. ///M vh Kalle H, BMW CS(syd)#5120 ______________________________ Länk |
|
|
Kjolpacket är väl nästan olagligt att montera på en 7-serie, men jag har för mig att det var med en 740i E38 i tidningen Bilsport för några år sedan som var utrustad med någon kjolpacket från Hamann(stavas det så?) tror jag att det var, den hade också 20" Alpina fälgar, och jag måste erkänna att den var rikigt snygg. BMW 7er-Burnouts is for wannabees! |
|
| Tycker inte alls att det är olagligt. Har man en bil för så mycket pengar så monterar man ju förstås inte nått som man inhandlat på Clas Olhsson presis. Det får ju bli nått med stil och klass som känns äkta. Men vi får väl se. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.