|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
ant |
ja ok. hmm så det var dött lopp dom tre loppen då?? =) blir det bättre tider med bitigare koppling i sommar då? hoppas att få se din bil in action.. har sett din 200:a några gånger men inte din 318is.. ========== Länk |
|
Dött lopp... Shure! :) Jodå det ska det bli, men det blir mera effekt oxå så problemet flyttas nog till greppet mellan däck å asfalt. //Ticco www.ticco.com |
|
ant |
det löses väl enklast med pösiga klisteraktiga däck? kanske inte för gatan men för speciella tillfällen då jakan ska få smaka... =) vet inte vad du har nu men kanske en hårdare spänd diff? ========== Länk |
|
Glöm Jakan, han å några till lirar i en helt annan liga :) Enligt Bäckis så ska den vara 40%, den e bra spänd för man behöver inte anstränga sig för att åka på brädden i böjarna :) I somras körde jag med vinterdäck på racen, till sommaren blir det nog något bättre. //Ticco www.ticco.com |
|
|
Ticco, den där Uno ser lite bekant ut?!?! Vem äger den, vet du det !!?? // B |
|
ant |
jo jag vet, jakan har en helt annan bil. med helt andra kostnader. hoppas du får till det i sommar.. ========== Länk |
|
Chrome: Han heter Dejan Colic å bor i Kungälv, allt jag vet. Du får ju se till å komma ut å kolla på lite Blackrace nästa år. //Ticco www.ticco.com |
|
|
Oj nu hittade jag 2 namn: Dejan Colic Peppe Colic 2 bröder, men vem som äger bilen vet jag inte. Hört lite rykte om att Peppe bygger en grym turbo Calibra. //Ticco www.ticco.com |
|
|
Ok, den snubben har man hört talas om!! Ångrar lite att man sålde Uno´n : ) Absolut, när börjar säsongen?? // B |
|
|
Vet inte ännu, men antagligen så fort vädret sabiliserar sig. Du får spana här: Länk //Ticco www.ticco.com |
|
|
Ok!! Kommer nog förbi ngn dag efter nyår och hälsar på!! Gott nytt!! // B |
|
|
Ja f*n du får ju komma förbi garaget någon gång... //Ticco www.ticco.com |
|
|
Har hört(och sett) rätt så mycket om Peppes Uno. Men innan jag visste vad den gick för så såg jag den köra runt lite i Kungälv och tänkte att jag skulle läxa upp den med min dåvarande Uno Turbo ;-) Oj vad jag fick spö... Rena raketen det där! Har för mig att det ska vara den snabbaste Unon i Sverige? Om inte så blad de snabbaste... Lite OT bara ;) ______________________________ Mvh Tomas Min f.d. 735iA -88 Länk |
|
black beemer_1 |
jävla fiat uno säger ja |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.