|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Alla V12 tycker jag, E31, E32 och E38 vore kul. //Schnitzer |
|
|
Paap: När det var träff med BMWClubSchweden i somras besökte vi BMW i Segeltorp. Dom sade sig vara villiga att låna ut lokal (Stockholmsektionen ska ha årsmöte där), men om dom lånar ut mekhallen, det vet jag inte. Kan vara värt att kolla? ______________________________ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
|
750ila-88 laxsilver. MVH Topchop |
|
| Var skulle denna träff äga rum? | |
| Det kunne være kult, kjører gjerne 60mil med en bil som man aldrig blir sliten av og kjøre. I Norge koster E32 750il mer en det en Svensk reg. E38 750i koster. | |
|
Är det inte dags att få till ett geografiskt läge!Kan kanske inte passa alla,om vi börjar med 40-50 mil och jag bor i Sthlm,uppåt eller neråt spelar ingen roll.Kom med förslag. Mvh Dic. |
|
|
Någonstans vid Kinnekulle eller kanske Örebro. Någon som mer förslag? //Schnitzer |
|
svardska |
kanske gelleråsen i kga, borde ju passa lusekoftorna! men dom kanske inte är så många. Annars är ju Mantorp ett bra ställe! kanske i anknytning till nåt annat evenemang typ skouno eller bugrun. |
|
Ja, Gelleråsen kanske. //Schnitzer |
|
|
Kinnekulle hade väl passat bra, då kan man väl komma dit i samband med något annat evenemang till våren. BMW 7er-Burnouts is for wannabees! BMW CS #5139 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.