|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
bmwfreaken: Exakt samma sak hände mig tidigare i vintras. Jag trodde också att det var nått som pajat i dörren, men jag lyckades komma in på passagerar sidan klättrade över mittkonsolen, och körde iväg. När jag kört i ca 1 mil med max värme tinade dörren och den funkade igen, dock frös det ganska snabbt igen. Värmegarage över natten en hel***es massa 5-56 dan där på när det hade tinat och ytterligare en dag i värmegarage och sen dess har jag inte haft minsta problem. "Detta är dock min högst personliga åsikt" |
|
|
hmm....var ute och körde innan idag vid 13.30 tiden och när jag kom ut till bilen och testade så funkade låset igen! måste varit is då..men det konstiga var att det kändes som om det inte greppade inne i låsmekanismen...det fryser kanske igen, men nu vet jag iaf att låset är ok för tillfället :) "Vill du bli respekterad av din avbild, får du visa din avbild respekt" - Björn Afzelius (1947-1999) Jag räds inte långmilare ! Länk |
|
|
Jag tror inte på Siliconspray, däremot använder jag silicon på tub som man stryker på listen..lite jobbigare att applicera men har man gjort det seriöst och noggrant en gång så sitter det kvar länge...dessutom så isolerar det vägljud till en viss del. Biltema säljers just nu dessa silicon stavar...bara att inhandla....spray blir för tunnt och absorberas allt för lätt av listerna som ofta är väldigt torra och måste mättas med något tjockare. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.