|
|
|
|---|---|
|
Tjenare alla glada beemer ägare jag skulle bara fråga finns det inga insats dämpare fram eller måste man köpa med fjäderben???? Alla svar är välkomna BMW POWER | |
|
Tja. Dämparen sitter inuti fjäderbenet. /// Ett halvårs abstinens... |
|
|
Hallå Peter_S61 Om jag inte har fel, så är nästan alla framdämpare till i alla fall E36 dämpare med fjädertallrik påmonterad. Det finns dock några som är insattsdämpare. Tror att Koni's dämpare är en sådan. Dessa innebär också merjobb vid montering. På min bil så var det ingen skarv för att plocka ut dämparen, utan där hade man fått fixa sånt själv. Köper man t.ex. Lowtec kompletta sats så behöver man bara lite gummin och övre fädertallriken med mutter. Hoppas du blev lite klokare/Berbel |
|
|
Berbel Tack jag bara undrar för att jag tycker att det måste vara mer jobb att byta hela fjäder benet än bara dämparen ny hjulinställning blir det ju om man byter hela benet eller har jag fel??? BMW POWER |
|
|
Berbel Tack jag bara undrar för att jag tycker att det måste vara mer jobb att byta hela fjäder benet än bara dämparen ny hjulinställning blir det ju om man byter hela benet eller har jag fel??? BMW POWER |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.