|
|
|
|---|---|
|
Varför är M5:an 1999 på börsen så pass billig? Det låter ju bra med europlus och s-bok 11k mil m.m. Men 265 000kr??? den ligger ju 100 000kr under liknande? Whats the catch???? | |
|
Vet inget om bilen men man ska inte vara rädd för att göra bra affärer. God jul!/ Qvarnis |
|
| bilar är ju lite mer svårsålda på vinter lr att han ska bara vill bli av me bilen,därutav priset...men de låter ju lite billigt för en M5 asså! | |
|
Hubbe, sök på se.mobile.de så ska du se att priset inte är vare sig extremt högt eller extremt lågt... /Simon |
|
|
visst ligger den under den normala prisbilden, men dels är det som nämnts att på vintern är det svårare att få bilen såld, om säljaren sen behöver pengar lite halvsnabbt så är det klart att priset åker neråt... Jag skulle dock inte vara rädd för att köpa bilen, efter dom vanliga kontrollerna som man gör vid ett dyrare bilköp...bilen kan mycket väl vara i superskick, men kan också vara ett vrak. Dock vet jag inget om den, så jag skall inte säga ngt. "Vill du bli respekterad av din avbild, får du visa din avbild respekt" - Björn Afzelius (1947-1999) Jag räds inte långmilare ! Länk |
|
|
Tjenare. Precis som simon_en skriver så är inte bilens pris speciellt lågt om man jämför med tysklandpriser. 265.000 kr prutat o klart motsvarar nog ett "annonspris" på ca 280.000 kr. /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
Synd bara att man köpt julklappar för pengarna..... Får bli en sån senare, hade inte den summan i fickan just nu.... |
|
|
Den har varit till salu ganska länge! De fina bilarna med bra pris brukar ofta säljas ganska fort. M-POWER!!!!!!!!! Länk |
|
| Tycker inte att det var något uppseendeväckande lågt pris. 3år, 11000 mil (hur många ägare?)...M5 E39 är på väg att bli en gammal bil och en massa andra-tredjehandsanvändare börjar dyka upp, snart är den nere på E34 priser, sån är historiens gång :-) | |
Perkka |
Tänkte bara höra hur M5 E39 kan ha sjunkit så pass mycket i värde, dom senaste åren? Visst beror d på bl a tillgång & efterfrågan osv.. Men dom kostar väl en 7-800 000k ny lr nåt liknande..? Mvh Per "If everything seems under control, you`re just not going fast enough!" |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.