|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Visst kliar det men det är inte sopat tillräckligt än =) Ska kasta ett öga! =) M3:an kommer in om 2 veckor ca! /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
| Åfan så de blir 318 körning ett litet tag till då ? =O) | |
|
300+: Trodde du jobbade som vanligt ;) Men såg du inte mig där då? Va ju där med bilen och allt :) /Johan Min bil: Länk |
|
|
>-Foffe-, jo... =/ Men det är den bästa vinterbilen jag har haft så det går rätt så bra faktiskt! Fast den borde ju tåla att bli plågad runt en konbana likaväl som någon av de asconor jag har haft innan. Är dock lite för rädd om den. >Johan99, visst jobbade jag! =) Låste Statoil Samarkand 00:00 och då kom det ett lemmeltåg som körde ut på motorvägen. Hur fick du reda på det? Du får gärna spela på djungeltrumman där ute på landet nästa gång! =) Det var ju ett blandat fält minst sagt, både volvos och saabs =) Finns det några heta bilar i år eller? /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
|
det blir ju lätt så.... man är lite för rädd om bilarna för att plåga dom till max... - Kristoffer Med K - |
|
|
ja absolut. Men ett race om året ska väl M3:an klara utan att man känner att man inte tar hand om den!? /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
|
Här hände de inte mycke nu? hur går det med påställningen av m3:an?? *nyfiken* händer de nått spännande i helgen?? |
|
|
=) ska iväg o vaxa fälgarna om en timme. sen blir det ut och köra lite på söndag. tvätt och besiktning på måndag! i lördags var det race men bilen var inte påställd och lite ändrade planer så ja va inte där... har kikat efter din bil men inte sett den. jobbar du natt? /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
|
jobbar antingen morgon el kväll men jag har fått en parkering så jag gömmer den på en bakgård vid teatertorget nu. eller så står den utanför hälsostudion en kortis lite då och då när ja ska plocka upp grejjer =O) du ska inte ut imorrn då? är i Karlstad nu så ikväll blir de kalas så kommer nog bli en lugn kväll imorrn... ska hämta ut bilen ifrån service imorrn med *svettigt* |
|
|
Ah ok ha kikat efter den men inget napp än =) Jobbar hela helgen här så det blir lungt. Hoppas ni får trevigt! Har du haft den hos Be-Te då eller? /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
| Blir det nån bmw träff eller?:) | |
|
Ja vad sägs om en lördag eftermiddag en jämn vecka framöver? /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
| Va du i Alvesta i lördags??? hörde att de va as mycke folk... själv kröp man ju till flaskan den kvällen =O) | |
| ja en lördag låter helt okej för min del:) | |
| Vart blir de då? Plats? | |
|
>-Foffe- jo det blev samma här, fest är ju ett säkert kort. Men det är inte ngn sådan träff vi tänkt oss va? De som känner för det kan ju dra vidare sen. >Bmwtjejen, kanon! Hoppas fler kan och vill! >Nibban, ja va sägs om stortorget? Sen kan vi ju glida en runda genom stan och förbi Evedals camping/badplats, Hissö och lite fler förslag kanske? /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
|
blir ju lätt så... men denna helgen blir min första nyktra valborgshelg sen jag va 14!!! ska nämligen spela på Mejeriet i värnamo både ikväll och på lördag!! jämn vecka nästa vecka va??? tänkte på lördagseftermiddagen!!! // - Kristoffer Med K - |
|
|
Ja 7 maj skulle ju kunna funka!? Ska vi starta en ny tråd så alla får meddela om de kan eller inte? /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
|
ja de låter som en bra idé!! - Kristoffer Med K - |
|
| låter jättebra;) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.