|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Ha d varit ngr Bmw-träffar/race i Växjö (med omnäjd) sommaren som gick. e d ngr inplanerade kommande sommar? vore kul o snacka me lite folk härifrån o kolla in bilarna! M POWER- När du älskar att KÖRA!!! | |
|
Vissthade det vatt roligt! Länk |
|
|
Jo jag har hört talas om att det har varit race utanför växjö i sommras!!!Lär nog bli fler till sommaren :) Kom gärna till emmaboda där jag bor den 17 maj då det är Bilsport´s "En Dag På Strippen" då brukar det dyka upp en massa BMW bilar som brukar kunna sätta alla V*OLVO fantaster på plats!!!!;) Mvh Ricke P.S vart bor du förresten??Kanske har man sett din bil.... D.S |
|
|
>RICKE D går ju ngt ibland på industriområdet men inte så ofta o inte så mycke BMW... Ja bor i Växjö, bodde på Höstv/Sommarv. innan men nu på Teleborg... Gul med mörkvita baklysen o typ ovalt utblås... Strippen e kul, ha vatt där 2 åt men inte me ngn speciell bil. DU kör lr? M POWER- När du älskar att KÖRA!!! |
|
|
Några BMW träffar har det väll inte varit.... Race vid Kjelmes var ju rätt vanligt under sommaren men det kommer det nog inte bli så mycket mer av. Det var ju även en del träffar ute på Uråsa (lagliga) och sådana har det planerats att det ska bli många fler utav nästa år. Mvh Patrik |
|
|
He he jodå det har varit ett STORT race i alvesta en lördag kväll i sommras polisen var maktlösa när dom kom och skulle köra bort oss så omringade ca 200pers deras enda bil som var där....alla trissade upp varandra och det slutade med att däcken blevpunkterade MEDANS snutarna satt i och dom satt kvar i bilen inlåsta tills förstärkningen kom sedan !bärgade! de bort bilen =))) Men det var det största svart race som jag har varit med om det var mellan 200-300 bilar skulle jag tippa och lite motorcyklar å så me =) det var det bästa på hela sommaren =D ---- "Second place is the first loser..." Länk /// Mvh Laurin |
|
|
Laurin: Lite väl onödigt att pressa poliserna på det där sättet... Bättre att hålla dom på behörigt avstånd. Så länge dom inte vet vad som försigår så mår dom ju inte dåligt, eller?? Jag ogillar polisen i största allmänhet men har lärt mig att respktera dom för det är ändån alltid dom som har sista ordet... Jag gillar svartrace så du inte tror nåt annat men att pressa ordningmakten är väl lite väl, eller?? Köp en BMW. Då får du visseligen ta med plånboken en gång, men du får världens bästa bil på köpet! -=$¤CimmenpoweR¤$=- (hoppas det ser bättre ut ASKEN;)) |
|
|
Några punkterade däck, nja, killen som gjorde det släppte ur luften via ventilen, såg det själv....... Var ju rätt onödigt egentligen, dom blev ju inte så jätte glada för det. Själv tycker jag Kjelmes är roligare än Uråsa, mer spännande när det är olagligt, en helt annan stämning. Mvh Patrik |
|
|
Hej 300+!! Själv bor jag en mil utanför Emmaboda och kör en silver färgad M3:a -95 med GT-splitters och 6*vita blinkers.Vi kanske syns till sommaren då :) Mvh Ricke |
|
|
jovisst var det onödigt att lufta däckrn jag sa inte ngt annat bara berättade vad som hände =) ---- "Second place is the first loser..." Länk /// Mvh Laurin |
|
|
>Ricke Tjena... då cs vi kanske redan till våren om vi har vägarna förbi varandra. Du köpte inte din M3 i Hovmantorp va? Känner en kille som hade en där innan...(fast han hade nog antrecitgrå lr va den färgen heter) Hade du sett min bil lr? Ha nog inte sett din tror ja. M POWER- När du älskar att KÖRA!!! |
|
|
>sandgren tjena! varför skulle d bli färre race vid kjellmes?? M POWER- När du älskar att KÖRA!!! |
|
|
300+ : Därför att VSR (Växjö Street Racers, jag är inte me där) har gått ihop med polisen och ska försöka stoppa alla olagliga race och i gengäld få ha en hel del lagliga race tex ute på uråsa. Mvh Patrik |
|
|
Hej 300+ Jag köpte min i Nybro så du tänker nog på en annan M3:a.Jag tror inte heller att jag sett din....men på "strippen" så lär vi väll ses eller?? Mvh Ricke |
|
|
>ricke tjena igen. ja ska dit men inte köra tror jag inte. där uppskattas inte "original" bilar utan mest rattlåsracemonsterhäståk... du fattar va ja menar... känner att ja inte ha så mycke o komma me än o d e ju aldrig kul att få spö av en volvo för 5000... ska du köra lr?? kan tänka mig o köra typ bana/superstage men vet ej om originalprylarna håller tillräckligt för min högerfot... man vill ju gärna ge sitt bästa... M POWER- När du älskar att KÖRA!!! |
|
|
inget som händer i kronobergs län?? M POWER- När du älskar att KÖRA!!! |
|
|
Ni Bimmers som var med och körde i lördags här i Växjö, ingen som är aktiv här? /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
|
Såg bara en BMW som körde i lördags. Vet inte om han finns här... /Johan Min bil: Länk |
|
|
Tyvärr va jag ju på annat håll annars hade jag nog gjort er sällskap med min lilla 328:a =O) 300+ tror jag har sett din m3 glida runt nere i stan ibland!! kanske ses till helgen om det blir några illegala gataktiviteter !! - Kristoffer Med K - |
|
|
>Johan99, Ja-a Johan Ja-a, varför hörde du inte av dig!? >-Foffe-, Har inte ställt på min än men snart ses vi nog! Har du ngn bild på din? /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
|
inte?? de e ju as gött väder nu ??? kliar de inte ens lite i fingrarna?? har tyvärr ingen bild i datorn men de e en montrealblå 328 touring från 96 med 18" fälgar ... bor mitt i centrum och har den parkerad på parkeringen mitt emot stationen änsålänge när ställer du på m3:an dåå?? - Kristoffer Med K - |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.