|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag undrar om det finns antispin på 328 E36 årsmodell 1995? Jag fundrar på att köpa en sådan men min sambo insisterar på att det ska vara antispin på den bil som jag köper. Vilka uppdateringar har gjorts på 328 E36? Skiljer årsmodell 1995, 1996 och 1997 något från varandra? Vilken årsmodel rekomenderas? Tacksam för råd //Fredrik | |
|
3-serien fick en smärre ansiktslyftning till modellåret -97 med bla nya sidoblinkers, bredare njurar i grillen, högt placerat bromsljus och ev. några fler saker. 328:an tror jag inte fick ASC+T standardmonterat men många 328:or är utrustade med antispinn så man får kolla upp varje enskilt exemplar om det har antispinn eller ej. Mvh/ Micke t |
|
|
Dyngrak: Är bilen svensk såld så kom ASC (Antispinn) standard from 97 på E36. Så svaret på din fråga är standard utrustning på en 95:a nej. Extra utrustad med det i sånnafall. Som micke säger så kom de en facelift 97 som ändra fronten lite samt sidoblinkers. Vid facelift ändras oftast en del saker som inte syns, chassi ändringar fjädring osv. Den som har flest BMW prylar när han dör vinner! Länk |
|
| Jag har en 328 -96 och den har antispinn. Mycket användbart vid första snöfallet innan vinteräcken kommit på. Fast jag har lyckats "manipulera" min flickvän att tycka att det är jättekul när man kopplat bort ASC:n =) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.