|
|
|
|---|---|
|
Hej, Igår när jag åkte över Älvsborgsbron så stog det en övergiven guldmettalic E28 vid påfarten till bron på hisingesidan. Den såg ut att ha ståt ett pardagar eftersom den hade plata däck m.m. Någon är kanske intresserad och kolla upp den eller äer det kanske någon som saknar sin bil? Lars | |
| Den har stått där sedan i torsdags iaf men ägs nog av någon ja! | |
|
om det är så att den ser övergiven ut så hade jag ringt bilregistret, och sedan ringt ägaren och frågat om det är hans bil, och isf om han vill ha bilen eller om han säljer den lite halvbilligt :) "Vill du bli respekterad av din avbild, får du visa din avbild respekt" - Björn Afzelius (1947-1999) Jag räds inte långmilare ! Länk |
|
|
Jag har också sett den ett par gånger de senaste dagarna, jag tror att det är en 520i. Förövrigt så står den en vit E30 sedan 4 dörrars c:a -88,-89 i Kållered, den har stått där i över en månad, någon som vet något om den? Nummerskyltarna är bortplockade, och det är punktering på alla däcken. BMW 7er-Burnouts is for wannabees! |
|
|
Hej, jag hann inte se numret på bilen och jag är inte intresserad av den heller men jag tänkte att någon annan här på foumet är det.. innan den plockas bort och förmodligen blir skrot. Lars |
|
|
lalaw, det kommer säkerligen nån idiot dit och slår sönder bilen helt innan den blir bortforslad... _____________________ #232 i E28 registret Länk Länk Det går att ha kul med en snik-modell !!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.