|
|
|
|---|---|
black beemer_1 |
min bil skall in på kompressor matning mätaren visar upp till 250 nu (kommer inte räcka) vart finns dessa 300 mätare kollat ac schnitzers men den går på 10 tusen,,,2 much för en mätare va? hjälp mig med nått billigare 18tum är ute idag |
|
Hamann har liknande mätare som AC Schnitzer, priset har jag inte men man bör tänka på att i det priset du fått så ingår nog omkalibering av mätaren eftersom graderingen är tätare än std tavlan. M V H Stephan ____________________________ Länk |
|
| Kolla med biltema black beamer......sen tycker jag du ska köra med 17" sumitomo.....;) | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Jag föreslog Asken att han skulle fixa en Digital X 2 mätare, när hans nål var på väg in på andra varvet nånstans mellan km/h/rakt ner. MVH Hasso Länk |
black beemer_1 |
de får bli nått digtalt me kaxigt kolfiber panel Ivar du verkar nöjd me dina sumitomo HEHEHE så fin som din bil är ivar och allt,asså skärpning 18 tums hjul ska du ha minnst,jag fixar bra pris du vet 18tum är ute idag |
black beemer_1 |
Ivar i vår sen så vill jag köra mot din bil på lunda och kolla.asså sen när min bil blivi klar me kompressorn och så,de ju så att min är aut och lite tyngre trotts nånstans 415 hk så måste jag testa mot din bil,för din är ju god för 13sek/402 vilket jag är tveksam på om min kommer bli 18tum är ute idag |
| Vi får väl testa där....har lite förväntningar på din kärra. | |
black beemer_1 |
ja jag hoppas de blir nått där,får ja den och gå som din så är ja nöjd ivar 18tum är ute idag |
| Köp ett m5 instrument och bygg om lite i elektroniken vill jag minans att 540is gjorde? Vad ska man med 300km/h instrument till?:) | |
| Asken> Mest inlägg kanske?? | |
black beemer_1 |
M5.ans instrumment är väldigt avancerad,,dioder som visar hur man får varva osv (motorns temp)=fina prylar men de nog inget jag ska ge mig in på asså 18tum är ute idag |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.