|
|
|
|---|---|
|
Länk Ett måste för varje lantbrevbärare. Mvh Niklas Support Your Local Hells Angels Eastside | |
| Nej det är barra Asken som knäcker extra som postis i den hårda karga vilmarken på öfre Östermalm......hahahahaha | |
|
Har I ørken i Sverige ? V-max |
|
|
Har frågat han om han vill extraknäcka lite hos mig under vintern men han har tyvärr varit upptagen hela tiden. =) Support Your Local Hells Angels Eastside |
|
| Jag tror att Asken troligen sett för mycket på Karl-Bertil Johnssons jul..... | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Niklas:Nu drömmer du igen:DDD MVH Hasso Länk |
Tigerr |
Det är juue inte så att det är Photoshop? :) Tigerr |
| Tigerr: näääää jag tror det är Postens nya giv... | |
|
Jag tror Gasarmagnus postar om tredje person för han vill öka antalet inlägg:) BMW V8: finns den i en mer påskgul nyans?:) |
|
|
riktirgt kass bild... annars så kunde jag nog ha gått på det... ;) Köp en BMW. Då får du visseligen ta med plånboken en gång, men du får världens bästa bil på köpet! -=$¤CimmenpoweR¤$=- Länk Länk ICQ: 57377285 |
|
| Man hade hoppats att det var sant med bilen, men kan polisen köra cheva bilar så hade man hoppats att posten hade kört x5:or.. | |
|
men amet, så här är det förstår du: När polisen såg den här bilden så bestämde dem sig att måla om polisens egna bilar i gult i hopp om att kunna få låna den från posten nån gån utan att någon märker nåt... ;-) _________ More power! Vill ha kompressor jag med! Länk |
|
|
Asken: nåt måste jag ju göra för att komma upp i din och Hassos kaliber så då blir det en del tomgångstugg.... ( eller så har det med min verbala inkontinens att göra.....) |
|
|
hahah. jojo lite mer tid med photoshop så hade vi kanske gått på det.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.