|
|
|
|---|---|
|
Hejsan! Var inne på BMW Danderyd Group idag för att se om de hade lite delar till min 320. Passade på att titta på en del nya E46:or som de hade. Hittade två med M-sport paketet som verkligen föll för min smak! =) Märkte till min förvåning att det satt nya slags M-knoppar i dem! HEL-LÄCKRA! =) Korta som f*n och så hade de en silvrig ring längst ned! E det ngn som vet hur de ser ut? Tror att de är belysta också... Men det e just det att de var så korta som va coolt! Helsköna att hålla i! Tror ni att dessa finns att köpa till E36an??? Iofs fick jag en belyst M-knopp i julklapp förra året men dessa va ju snyggare å skönare! =) En till sak... En liten "plupp" till min strålkastartvätt har gått upp i rök... Ganska störande eftersom den bara sprutar rakt upp. Det e den runda kulan som riktar strålen mot strålkastaren. Enligt BMW så skulle jag va tvungen att köpa hela den svarta saken som kommer ut när man använder tvätten. Är detta riktigt? Kan man inte bara trycka dit en ny "plupp"??? =/ Det skulle kosta 440:- annars :-/ Och sen frågade jag om de hade kromade avgaspipor till en E36 325... (ska köpa till en godvän) De hade dem inte inne men kunde få in till trettonhelgen... Solna hade inga heller =( Vet ngn vart jag kan på tag på dessa??? Behöver innan nyår... Tack på förhand! Mvh Tobias | |
| E det verkligen ingen som vet??? =/ | |
|
Angående vxl knoppar så är det sant att BMW bytt ut de långa fula till dessa korta om man utrustar bilen med M-paket. Har själ byt ut min gamla mot den nya läckra med en silverring och lysande topp. Ser fantastiskt bra ut och känns helskön att hålla i. Kostade 900:- hos BMW i Uppsala i somras /Dominik |
|
|
Tobias 320i Har hört rykten om att du har sätes emblem typ såna från nfs. Det skulle vara trevligt om du kunde lägga ut en bild på dessa när dom är monterade, om det nu är du som har såna !!! MWH ROBBAN o/_______\o /Oo=00=oO / []=****=[] |
|
|
Hej! Tack för svar, Dominik! :-) Kul att veta att det finns knoppar att köpa! =) 900 e ju rätt "billigt" om man jämför me de "gamla" som kostade runt 1200 om jag ej minns fel. Undrar om de passar till E36??? :-/ Ang mina M-emblem till stolarna "coupepower" så visst kan jag ta några kort på dem! Tror faktiskt inte att jag har kort på dem monterade. Dock så bör du veta att när man får dem så sitter det "SPIKAR" på dem. Jag har plysch-klädsel och vill inte sticka in dessa hemska spikar i mina stolar. Fattar inte varför man har spikar istället för fina nålar. Det kanske fungerar lättare med textil-klädsel. Jag kapade iallafall av dessa spikar direkt och satte häftmassa på märkena för att fästa fast dem. Det fungerar fint! Man vill ju kunna ta bort dessa i framtiden i fall man inte vill ha dem kvar. Lägger upp bilder strax! Mvh Tobias |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.