|
|
|
|---|---|
|
hej på er ! nu e det dacks att byta från orginalkam till den som e bäst! e det någon som vet! mvh johan | |
| en 284 graders schrick funkar fint....ger ingen av o på känsla utan förlänger registret lite uppåt m bibehället vrid/ Mvh L | |
|
Tjena! Är din gamla kam skaplig eller? Hur mycket kostar den isåfall?` Är det orginal till "b6"an? |
|
|
Exakt hur funkar detta med kam-värden? Någon som har lust att berätta... Nyfiken vet mer!!! Om fartblindhet var en erkänd sjukdom skulle jag vara sjukskriven 24/7 |
|
|
hej på dig daniel!! kammern o ok! den har gott ca: 4500m så den har väl typ 2000-3000 mil kvar! 1500 med vippor så e den din!! |
|
|
vilken års modell är din b6 motor från....durationen skiljer nämligen beroende på det. MVH Pelle bmwcs/SYD 4605 Länk |
|
|
den e från en 87.a |
|
|
det är en bryt punkt...om den är från en katad bil så ska den ha en kam med 300*, om den är från en okatad så har den bara 280* . Har du nere motorn? MVH Pelle bmwcs/SYD 4605 Länk |
|
|
hej på dig! jag har motorn på ett motorställ. jag har byt lite lager å skit plus kjädrorna. ny vaten pump plus lite mer... har fixat toppen så det e bra flöde. fetare insug,sportfilter som e inbyggt i ett egetrör med 100% frisk luft från ett hål i framkjolen. ska fixa ett annat grenrör å 2,5* system. vill även mappa till etanol. |
|
|
Asså hur länge håller en trimkam !? min motor har har gått 13.000 mil sen totalrenovering och kammen lika långt men går jättebra , men får för lite soppa och tändingen måste justeras... vågar man köra på en sån gammal trimkam ? det är en 290 graders shrick kam... eller kan det vara läge att byta ?! _____________ Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.