|
|
|
|---|---|
| Jag har köpt en bmw 325-93 bilen är skriven på farsan. vilket bolag är billigast han har full bonus och är skade fri. kan man säga nåt specielt när man ringer tex jag har garage eller nåt liknade så det blir billigare. Jag vill ha hel försäkring // God Jul | |
|
God jul svenne! Angående att skriva försäkringen på farsan så har det varit uppe här flera gånger och jag skulle tänka efter både en och två gånger innan jag skriver försäkringen på någon som inte nyttjar bilen. Det finns flera fall där ägaren blivit utan ersättning och det om något kan ju vara katastrof för ekonomin ifall olyckan är framme. Kolla i första hand upp om du möjligvis inte kan ta försäkringen på dig själv istället så slipper du oroa dig för att försäkringsbolaget ska börja krångla... Jag använder Länsförsäkringar (Blekinge) och de var överlägset billigast för mig. ________________________________________ Länk |
|
|
Begär offerter från många olika bolag. Finns inte en chans att nån här kan tala om vilket som är billigast för din farsa. Sen borde du ta en ordentlig funderare på om din bil verkligen ska stå på honom, men det kanske du redan gjort. /Micke |
|
yttryck |
hör med Dial ,dom jar tydligen BMW original försäkring, jag betalar min 320 i Touring 89 halvförsäkring c:a 3200:-/år |
mase |
skulle säga länsförsäkringar.dial finns ej kvar har jag för mej(if har tagit över) blixter och dunder.... magiska.... |
|
det blev trygg-H Dom ville ha 9000 nånting helår. Tyckte det lät bra och klippte till |
|
|
Tjenare. Tyckte du 9000:-/år lät bra? =) /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.