|
|
|
|---|---|
|
Hej hej, I instruktionsboken till bilen finns det bilder på en sån där nycket som jag bara sätt att Ådi o VW har, ni vet med infällbar nyckel. Sen trycker man på en knapp så flyger den ut, nästan som en stillet så att säga. Vet ju att det troligtvis handlar om fjärrlåsnyckel. Men nu till frågan: Kan man ordna en sån nyckel? Alltså går det att skjafffa en sån där mojäng o sätta in sin egen nyckel i även om man inte har fjärrlås till bilen? God jul /Svante | |
|
Ja visst, bara att blåsa in till BMW och lägga c:a 2000 kr på bordet så är du lycklig ägare till en sådan fjärrnyckel. Eftersom jag är en fattig student så är jag på jakt efter en begagnad sådan till min 750i, men det verkar inte helt enkelt, ECP hade sålt slut sina förra veckan när jag kollade. BMW 7er-Burnouts is for wannabees! |
|
|
Ja det går bra, men J.L är de verkligen så dyra? Uscha, då hoppas jag att mina 2 håller. (En i reserv.) -->SvanteE vad har du för nyckel nu? Har du inte fjärrlås? Sitter det en sorts röd diod på utblåset på instrumentbrädan? Du kanske har fjärrlås ändå? Länk |
|
|
Hej Per, Jo vist har jag en röd LED-diod där. Men det är ju larmet. Annars har jag vanlig nyckel..in i låset o vrid om. Centrallås ja, men inget fjärris dessvärre. 2000 spänn??? Jag tänkte man kunde dra ut själva nyckeln ur det lilla svarta höljet den sitter i nu o typ montera in den i en sån där "dosa" eller "låda" eller vad man ska kalla det. Efter som jag (troligtvis iaf) inte har fjärr behöver jag ju inte ngn funktion i "dosan", utan vill bara kunna gömma in nyckeln så den inte skaver i fickan eller fatsnar i reflexen vilket den har en tendens att göra:-) |
|
|
Ingen mer som vet ngt? God jul /S |
|
|
Får ta o lyfta frågan igen. Ingen som vet ngt om detta? Både nycklfrågan och den i frågan uppkomna fjärrlåsfrågan? God fortsättning |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.