|
|
|
|---|---|
| Nån som har och kan rekommendare nån..Haynes kanske? | |
|
Har en stor och tjock tysk bok som jag inte använder längre, kanske kan vara av intresse? Ska kolla vad den heter, den täcker alla e34or förutom M5 har jag för mig. /Simon |
|
Deliq |
Det är säkert denna du har, Simon Länk M V H // Deliq ______________________________ Aktuellt fordonsbestånd: Länk nyligen såld: Länk *** Utvecklingen är nu så snabb att vi snart lagt framtiden bakom oss *** |
Deliq |
Sorry, Simon. Jag såg nu att din var tysk. Hur som helst kan jag rekommendera Bentley's manual. Där finns det mesta om e34. M V H // Deliq ______________________________ Aktuellt fordonsbestånd: Länk nyligen såld: Länk *** Utvecklingen är nu så snabb att vi snart lagt framtiden bakom oss *** |
|
Det är inte den som jag har, ska kolla namnet på den när jag kommer hem. /Simon |
|
| Hej, väntar själv på en manual från Bentley, om ni har någon till salu är jag intresserad, på tyska är ok för mig även om det inte är bentleys. | |
|
Simon: Vad vill du ha för den tyska repboken..? jag är intresserad... "Jag tänker INTE köpa vingar för pengarna... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.