|
|
|
|---|---|
|
Kan hända ni har sett dom förut, men dom är härliga att titta på: svensk bmw: Länk finsk bmw: Länk Finns mycket skojjiga bilfilmer på bil.zon.se -- | |
| Sorry felstavningen i rubriken... (pinsamt..) | |
|
Suropeln hade ju inte en chans,skööööönt! 325 iX - "weather or not" |
|
|
Mogna killar, tror inte SBP gillar däckdimensionen :-) ------- Söker trimmad M30-motor, helst Alpina B10 3,5 lit |
|
|
Har för mig att det sitter en volvomotor i den opeln... I finland får dom bra fart på oplarna i alla fall. Där pressar dom 500-600 hk ur dom gamla gjutjärnsfyrorna.. |
|
| Mogna eller inte, det där är seriös dragracing. | |
| Det var väll Jakans bil. | |
518i slow mobil |
det är bäckis bil... Och ja, det sitter en volvomotor i opeln... Men den gick nog inte som den skulle, brukar vara mycket snabbare än 11... E28, REAL power for REAL men! BMW e28 registret #154 Länk Hellre blyfot och lustgas än simfot och syrgas Fick körkort 26/9 15.30 =) |
mase |
fan va sjukt,måste vara jet motor i den:) nån som vet antar hk? blixter och dunder.... magiska.... |
| Herregud vilken oerhört underbart ljud. Har aldrig sett något gå så in i helvete men ändå likna en normal bil. Helt groteskt! | |
| Det gick jäklar i mig undan... | |
| går som satan den där bmw:n....om man kör under 10,00,måste man inte dragsterlicens då? | |
|
det v ar niklas blom opel ascona b det där med en volvo b23 et med 500hk sen den där E21 vae bäckis dragracing bil som har gode många hästar ni får fråga han själv hur mycket han har att köra med han finns på bmwpower teamet han kör frör heter snåblåracing A.k.a Night'o Kid The driver ho race by night icq:137785585------------- - Team turbo addicts - på en stripp nära dig nästa år När ska BMW sparka ner audi fråm toppen och ta över superstage!!! |
|
| Jag känner till Bäckis kompis och hans E21a lämnade 473hk på driven (när den fungerade)..tippningsvis 650-700hk. Bäckis monster E21a lämnar klart mer, borde röra sig om 700-800hk...därav valet av Oldsmobile bakaxel..bilen är ju som tidigare talare sa en dragracingmaskin..tror nog inte den är godkänd på gata, det är däremot Jakan racings svarta E21a. | |
|
Konstigt att ingen kommenterar den finska bmw'n. Det är en 02'a som åker 402 meter på 8.58.. Man måste ha DivX codec installerat för att titta på den tror jag. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.