|
|
|
|---|---|
|
Vill göra något roligt med min M5...men vad? Den skall skiljas från mängden på ett snyggt sätt... Inget extra kebab-kit iallafall. Något som blir snyggt... bengan | |
|
Kanske ett par nya fälgar? M system 2 är förvisso mycket snygga, men inte speciellt originella. Personligen tycker jag att BBS har MYCKET läckra fälgar, som passar utmärkt till de flesta BMW. Exempelvis: Länk kolla in Länk för ett stort utbud av snygga fälgar, däribland BBS. ///M vh Kalle H, BMW CS(syd)#5120 ______________________________ Länk |
|
| Du får väl skaffa lite kolfiberdetaljer... det är alltid snyggt. | |
|
Vart får jag tag i kolfiber detaljer till min M5? Fälgar har jag tittat på,men inte fallit för några än...men det kommer. |
|
|
Vill ta bort allt som är trä i bilen...mot tex kolfiber...eller vanligt svart. Vill inte lacka trät för det släpper till slut. // Bengan Stummt är inte dummt!!! |
|
|
om du sprut lackar det så kommer det inte att släppa... du kan ju sätta dit 750ins ut blås ser grymt ut och är anorlunda Iron M/// |
|
|
Kolla på www.europadelar.se där finns kolfiber paneler att köpa, jag funderar också på det. Har trä nu i bilen och den ena listen har spruckit....... Mvh Patrik |
|
|
Vad tycker ni man ska köpa, kolfiber eller aluminium? Jag har ljusgrått skinn.......... Mvh Patrik |
|
|
Jag tycker att du ska ha den original, det är snyggast med M5. //Schnitzer |
|
|
Men jag tycker trä är så "gubbigt" ...... Mvh Patrik |
|
|
Tjenare. En sänkningssats och 18" eller 19" fälgar gör nog susen. =) /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
Sandgren: Är det tejp som man får hos europadelar.se? Det stog att dom monteras på befintlig inredning och att dom va 2.5mm tjocka.. Har du trä vid fläckreglagen och stereon ox`å? Jag har bara på dörrarna och dom raka delarna som går från sisa till sida på instrumentpanelen. // Bengan Stummt är inte dummt!!! |
|
|
Jag har feta 18" Hamann fälgar till salu.Dom lyfter E34an ordentligt. Finns att se på www.uphillracing.com under bilar. 530 touring. www.uphillracing.com |
|
|
Roger: Dom såg feta ut. :)))) Vad skall du ha för dom? Du kan maila mig istället för att skriva det här!! // Bengan Stummt är inte dummt!!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.