|
Sida 6 av 9
|
|
|---|---|
|
Svaret på trådens ämne är "Ja"! ______________________________ Min bil: Länk |
|
|
Tänk er en ring med 20 personer i en källarlokal i stadens utkant.. "-Hej, jag heter Bengt och jag är Autopowerist" De andra i kör: "-Hej Bengt" :) |
|
| Visst, beroende ja! Men det är nog inget farligt beroende fast ibland ser man inlägg skrivna på småtimmarna men det är väl av nattarbetare eller så, men kanske detta forum håller folk vakna o sömnlösa hela nätterna? I så fall sälj din BMW och intresset svalnar säkert fort. Men det är nog inte värt det. | |
|
Tja nu sitter man med lina till garaget så det gäller att komma ihåg att tvätta fingrarna innan man överfaller datorn. Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk |
|
| Du får skaffa ett sånt där plastinklätt industritangentbord nu. Det är ingenting för en som byggt ett så fint garage ;) | |
|
Beroendeframkallande ? Ja, enligt tanten. Mvh Peter BMW CS #7097 |
|
|
Jodå, blir en stor del av tiden på jobbet! //Jesper BMW - Better Make Way |
|
| Jag hoppas jag drabbats av en tillfällig släng av autopowerberoende men det ser onekligen rätt så illa ut... | |
|
Svar: Ja väldigt. When batman takes a vacation he does the Gumball |
|
|
Det gäller att hålla på traditionerna. Släkten sovande framför Kalle på TV = Udo besöker AutoPower... ... men jag tror att jag börjar komma ur beroendet /Udo Dirkelsniff |
|
| Som jag sa till frugan i en tidig fas av förhållandet "tjejer är bra till sex - BMW är kärlek". | |
|
Traditioner är till för att hållas. God Jul /Udo Dirkelsniff Min blogg: Länk |
|
| ABSOLUT ;) | |
|
Hellre beroende av Autopower än av ABSOLUT;) //Stefan Mina bilar:Länk |
|
| Inne mest hela tiden tycker jag. Beroende framkallande? Ja! | |
| beroendeframkallande: JA!! finns alltid massa spännande diskussioner att läsa om och jag måste kolla forumet varje dag :D | |
| Håller med. Man är inne nästan varje dag. Dock så användandet sjunkit en hel del om man jämför för ett par år sedan. Iaf skrivandet... | |
|
Jag har AUTOPOWER som startsida, har försökt med andra sidor men det resulterar i att det tar längre tid att komma till AUTOPOWER. JA forumet är beroendeframkallande. //BMW CS #6780 Livet är alldeles för kort, jämfört med hur länge man är död.//M.J |
|
|
Traditioner är till för att hållas. God Jul /Udo Dirkelsniff Min blogg: Länk |
|
| God Jul Udo och alla ni andra :-) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.