|
Sida 5 av 9
|
|
|---|---|
kicken |
"villa rosa" ..håller med!! ..annars skulle man nog inte göra ett inlägg här just nu?? hehe! ..konstigt? ..imorrn har man ett läge att tvätta av beemern då den står still . (det gäller att passa på) ..:-) ja fy f-n! god jul på er! .. och känn lungnet , snart är det sommar...med allt som hör därtill :-) kicken |
|
Svar ja!!, men frågan jag ställer mig själv finns det andra märkesforum förutom detta BMW forum som "trollbinder" sin publik på detta sättet? Kan vi få svar på den här frågan, eller är det bara så att de andra forumen inte är i närheten av kvaliteten och det är det som sinkar dem? |
|
|
Har suttit halva natten och arbetat och varenda gång koncentrationen släpper har jag hamnat här. Är forumet beroendeframkallande? Tja döm själva men nog tycker jag att det liknar en drog. :) Mvh Mikael |
|
| har nog inte med det här forumet att göra , de flesta märkes forum är nog broende framkallande | |
|
Beroendeframkallande? Nej, inte det minsta faktiskt /Anton |
|
|
Såpass att jag måste kommentera mikaelodoris antal inlägg, som numera är 535 mycket snygg siffra som tyvärr inte lär bli långvarig men snart 540 iallafall :-) |
|
|
Det gäller att hålla på traditionerna. Släkten sovande framför Kalle på TV = Udo besöker AutoPower... /Udo Dirkelsniff Länk |
|
| Ho ho. Att läsa trådar på Autopower varje dag inklusive julafton kallar jag beroende. Härligt, man lär sig mycket. | |
lob |
Beroendeframkallande ? Nja.... klockan är 23.35 på julafton och här är jag. God Hjul på er allihop //lars Länk |
|
Det är ju under långhelgerna man har som mest tid! Själv tänkte jag hinna plöja arkiven en del innan ledigheten är över, där finns säkert mycket kul. /Lars Don't adapt to the road. Be the road. |
|
| Enligt flerårig tradition har herr Udo gjort sitt årliga julinlägg. Traditioner är trevliga. :) | |
|
Jag klarar mig något längre utan kaffe, än AP ;) AE |
|
| Jodå, fast beroende. Läser varje dag, flera gånger. Har tom lyckats smittat ner kollegor som även de verkar ha fastnat i träsket... | |
|
Autopowerforumet är lika beroendeframkallande som det är att äga en BMW. Har man väl börjat vill man helt enkelt inte ha något annat =) Vad vore världen utan BMW?? Väldigt tråkig. Läser forumet varje dag,flera gånger per dag. Går liksom inte att vara utan =) Och tänk vad mycket nyttigt man lär sig.... |
|
|
Traditioner är till för att följas... Återigen en julafton framför AP /Udo Dirkelsniff |
|
| Haft BMW sen 2004 men upptäckte detta forum först i om med att jag bytte från 3 till 1 cab nu i september och visst blir det så att man tittar in här för kaffet och före lunch. Sen måste man ju kolla lite efter lunchen och före em-kaffet glider man igen. Men inte är jag beroende inte, eller? | |
|
Onej, du kan sluta precis när du vill... precis som vi alla andra. ;) |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Klart ett i- landsproblem! Numera kan man ju till och med wappa på AP,och slippa abstinensen mellan besöken på den stationära datorn. =) Mvh Patrik |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
k1mzo! "Anonyma Autopower missbrukare" *asg* Mvh Patrik |
|
Hej på er!! jag pensionär och ändå!!!!! beroendeframkallande ? ja i allra högsta grad!!!! att få ha tillgång till en sådan här sajt det är en tillgång för oss BMW-ägare och tack till alla proffsiga inlägg med stort kunnande, antecknar allt "av värde" i min "bibel" ett otroligt stort kunnande, som är samlat här mvh Uffe/bildock |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.