|
Sida 3 av 9
|
|
|---|---|
|
när jag är på nätet så kollar jag alltid bmw powers forum för man lär sig alltid något mer eller mindre nyttigt Länk |
|
|
Jodå..den här sidan år svårt beroendeframkallande =) ----------------------------------------------------------------- Länk |
|
|
Ganska beroende har jag blivit. Inne på forumet minst en gång om dan. oftast fler. Jag har tyvärr inte så mycket vettigt att skriva så jag läser mest. Favoritavdelningar: 5-serie och bilstereoforumet. Nackdel: Har fått lite mindrevärdighetskomplex för min 520 sen man insett att det åker omkring 540 med kompressor här i landet. Hälsningar från en som nog aldrig når 1000 inlägg. |
|
|
vad säger man: går och tittar hit innan jag somnar efter en krogrunda...hick... Hur mycket mer framkallande kan det vara? _________ More power! Vill ha kompressor jag med! Länk |
|
|
Det sista jag gjorde vid datorn förra året var att kolla forumet liksom det första jag gjorde i år. Jag är alltså fast... Udo Dirkelsniff |
|
|
Helt klart beroendeframkallande, men ett sunt beroende! Mvh: Friik |
|
|
det är kraftig beroende framkalande sitter och pendlar mellan bmwpower ,zatzy och lazzat men sitter mest på bmwpower tycker om det här forumet icq:137785585-------- Team turbo addicts The turbo ABusers www.come.to\turboaddict(snart) |
|
|
Kolla när jag registrerade mig och när detta inlägg är gjort så är svaret givet;-))) Udo Dirkelsniff |
|
|
Beroende är ju bara förnamnet =) Min bil: Länk |
|
|
hehe jag registrerade mig också på förra julafton.=) Ny bild 24 Dec- Länk |
|
|
Tredje julafton i rad, under Kalle på TV, så det är väl en tradition numera:-) God Jul /Udo Dirkelsniff Länk |
|
|
jag är faktiskt oxå fast här....är jag på jobbet så wappar jag...jag börjar nog bli beroende. Länk Länk |
|
|
OM den är :) jobbar jag så kollar jag sidan lite över 06 på morronen innan jag kör till jobbet, sen på kvällen kollas den av ca 4-5 gånger :) är omöjligt att hålla sig borta MVH Johan K |
|
|
Kan inte mer än hålla med... Har varit bilintresserad ett bra tag, haft en rad olika bilar och därmed ochså varit med på div forum. Men jag måste säga att detta slår allt, intressanta diskutioner och mycket olika åskiter bland trådarna... God jul, allihopa. Sjöberg |
|
| Man betalar ju en fast summa varje månad för bredband, så man måste få så mycket forum så möjligt för pengarna :-) | |
|
Internet beroendet har blivit ett växande missbruk, så ett program på TV om det, som tur så finns det hjälp att få "behandlingshem med 12 stegs program för internet missbrukare".... Man betalar ju en fast summa varje månad för bredband. Så man måste få så mycket forum så möjligt för pengarna :-) |
|
|
Öhöö, tjejen har frågat allt oftare varför jag aldrig lägger mig samtidigt med henne nuförtiden...... DET ÄR ERAT FEL!!! Inte ens på självaste julafton kan man hålla sig borta. Det största skälet till att jag inte bytt till Audi är autopower. Jag brukade hänga på fotosidans forum eller akvarieguidens forum, men har tappat intresset för det nu.... DET ÄR OCKSÅ ERAT FEL!!!! Men nejdå, jag är inte beroende... inte alls...aldrig i livet.... eller.? |
|
|
Jag känner igen mig där. Min tjej undrar också varför jag sitter uppe ett bra tag innan jag går och lägger mig. Fick höra en del kommentarer nu på julafton när man gjorde lite inlägg. Man känner lite beroende på sätt och vis, men det måste man ju kunna hantera själv. Det kan vara lite jobbigt när autopower har sidan nere för underhåll (eller vad som nu görs) när man vill kolla inläggen..... //Schnitzer |
|
|
Ha...HA...., sambon har just gått och lagt sig, frågade så klart varför jag inte vill lägga mig också! :-) Jag hade smått lite panik igår på morgon när man inte kunde surfa på Autopower! På jobbet kollar jag sidan ca varje kvart! Det är ett under att man får något gjort på jobbet! Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
![]() 778 535D touring -05
745ia Highline -86 MB ML400Cdi -01 X3 3,0SD -07 320D -07 Touareg V10Tdi -05 |
I och med att BMW:s bilar i sig är beroendeframkallande så är även detta förum det...för övrigt kan jag ju inte skriva mycket annat med tanke på mitt användarnamn ;) /BMW följer inte utvecklingen - BMW leder den |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.