|
Sida 2 av 9
|
|
|---|---|
| BMWpowerholic borde det väl heta va?? | |
|
Hehe =) Ska vi bestämma det som ett gemensamt uttryck? ;) Mvh Magnus Finns det andra bilar än BMW!? |
|
| Vi borde starta en stödgrupp för Anonyma poweroholics, fast... shit nu är vi ju inte anonyma längre.... | |
|
Beroendeframkallande? Inte alls!! Nej, nu måste jag kolla så det inte har kommit ett nytt inlägg som jag MÅSTE svara på...... ;o) Mvh |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Z3c4ever.Jag trivs nog bäst utanför murarna i Kumla.:)) Beroende nja tittar väl in då och då nån gång under veckan:) MVH Hasso Länk |
| Julhelgens ankomst emotser jag med blandade känslor. Ska vara på resande fot, kommer nästan inte alls hinna kolla in på BMWpower...Nästan så man ser framemot att börja jobba igen den 7:e. ;-) | |
|
Har precis börjat på forumet...men efter bara en dag så känner man sig nästan tvungen att gå in och kolla vad som händer... Ni kommer få se mer av mig i framtiden =) /Kristian |
|
|
MD : här finns boten mot din abstinens: Länk |
|
Scheckheft |
Beroendeframkallande? Inte hos mig! En gång jobbade jag en halvtimme i sträck utan att kolla forumet. Som belöning surfade jag sedan två timmar på BMWPower... /Scheckheft Länk |
|
Även fast jag inte har skaffat mig någon BMW än så måste jag kolla upp forumet flera gånger om dagen... Ni som använder forumet och administrerar siten gör läsningen mycket givande... God Jul på er alla som gör denna site speciell... |
|
|
Scheckheft! HAHA skönt att man inte är ensam om att ge sig dessa belöningar! :-) |
|
|
Kalle på TV och jag på forumet. Kan inte vara bra. Förhoppningsvis fungerar mitt nya alias. God jul Udo Dirkelsniff |
|
|
Till en viss del, tycker att det är lite för mycket "gestapo" ibland med censuren, annars ett MYCKET bra forum Nisse |
|
|
Nähe Skojar ni!!???Beroende av BmwPower???!!! JO så sant! Frugan får spader ibland...."Vad gör du??"frågar hon. "Ä inget" säger jag...."Låt mig gissa, Bmwpower" säger hon..´"Mmmmm" Säger jag. "Vad konstigt att du är där och sitter...." säger hon. Så kan det gå till ung varje dag! Mycket bra sida. Tack! MvH Bmw 4-ever |
|
|
Hmm.... beorende framkallande..... jo de kan man väll säga.... Antingen sitter man i Bmwn eller så sitter man på bmw power.... ----------------------- Min E30: Länk |
|
|
Har kommit hem nu efter julfirandet med släkt, utan någon dator i närheten. Måste säga att abstinensen blev mycket påtaglig på julaftonskvällen. |
|
|
Man blir en riktig "addict" av att göra inlägg. //Schnitzer |
|
|
Svar på rubriken. JA!!! _____ Micke Länk |
|
|
Ja det blir att man tittar in lite då och då... Först trodde jag att detta var nått ställe där bara unga bmw fans hängde men har kommit till insikt att det är folk i alla åldrar här och det är ju skit kul. Att en massa folk med ett gemensamt intresse kan samlas och diskutera upplevelser och erfarenheter. Okejdå det blir väl en par gånger om dan. Jajaja 3-4 gånger då... |
|
|
Nu har det gått så långt att jag hellre sitter inne framför datorn och surfar på BMWPower än bygger på min racebil i mitt för tillfället 0-gradiga garage... Snacka om att det har gått för långt! Finns det nån typ av avvänjningsklinik för sånt här?? :-)) MVH Arne [bmwdriver] 318iS 1988 323i 1986 BMWCS[Syd]#4324 Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.