|
|
|
|---|---|
| vad står individual för och står dom bilarna högre i kurs än andra. | |
blackhole |
yaau! individual är ingentligen utrustningen på bilen. det betyder att förste ägaren bestämde hur han ville ha bilen. så som färg, inredning m.m. jag har sett det mesta på den fronten vill jag påstå. tex en grå e36 M3 cab med silver hardtop och lila inredning. |
|
Om det e hur ägaren ville ha bilen så e väl de flesta BMW induvidual??? Man beställer ju en bmw med diverse utrustning som man får hem på typ 3 månader... E inte induvidual typ utrustning som inte finns med på BMW's vanliga listor??? T.ex. en färg som de inte har med i t.ex. E36ans program??? Mvh Tobbe |
|
blackhole |
finns med i programmet men det kostar extra + du har också den möjligheten att blanda friskt med olicka inredningar m.m m.m |
|
Individual kan vara värda både mer och mindre än en vanlig serieproducerad BMW, det beror mest på HUR den första ägarens smak stämmer överens med den stora massans. En grå e36 M3 cab med silver hardtop och lila inredning är sannorlikt värd betydligt lägre summor än en "vanlig" tex. --------------- Magnus M, BMWcs NORD 4047 --------------- 325iX -87 Opel Sintra 2,2 DTI -98 Länk Nuvarande åk:Länk Gamla bettan: Länk |
|
jocker18@home.se |
finns en m5:a e34 i här i oskarshamn som e lila typ, en individuell. Länk WmB SoundZ |
|
Tobbe, du är inne på rätt spår. Individual kan vara allt från en ovanlig lack (utanför ordinarie tillvalslistan), till en helt specialdesignad inredning etc. Vanligast är nog att första ägaren har beställt en speciell färg på lack eller inredning. Om jag inte är helt ute och cyklar så bygger M-avdelningen alla "individual-bilar". (det innebär inte att de automatiskt blir M-bilar!) Mvh |
|
|
Johan B: Helt rätt. Individualbilarna färdigställs hos "M" Mer om detta kan man läsa här: Länk ///M vh Kalle H, BMW CS(syd)#5120 ______________________________ Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.