|
|
|
|---|---|
|
På jobbet idag kom det in en som jag trodde, vanlig E34 kombi men när jag tittar på emblemet på bakluckan står det 518 s. När ägaren till bilen kliver ut frågar jag vad det är för en bil och han berättar stolt att det är en svensksåld biogasbil med 4 cylindrig motor. Bilen var en 96,a med dubbla takluckor.(tog nästan upp hela taket) och hade endast gått 5000mil. Är det någon här som vet hur vanliga dessa bilar är,-för mig var det något helt nytt i alla fall. | |
|
Inte direkt vanlig, men det finns några stycken. Det har importerats ett antal de senaste åren, främst från Belgien! Finns även i treserien och sjuserien. Jeppe A real gentleman never travels with less than twelve cylinders! |
|
sebbe_bmw |
518g heter väl den?! Det finns en sådan som går här i A-sås, det är ngn miljöfirma som kör runt i den, silvergrå! Sebbe |
|
Ja, helt rätt, de brukar heta "g" i modellbeteckningen... Jeppe A real gentleman never travels with less than twelve cylinders! |
|
diamantsvart_bmw |
Om jag inte har helt fel så ha Duty security några gas bilar i Linköping och det är nog BMW Blev ingen BMW 535I med skinn utan en 525 IA 24 V i topp skick |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.