|
|
|
|---|---|
IgorP |
Tjena ... jag undrar va e det för sänkning på M3an ? jag vill sänka min 328Ci fram eftersom den e så jäkla hög och tycker den sänkningen m3 har är perfekt.. ha det gött :) |
IgorP |
ingen som vet alls vad det är för sänkning på M3an ?????????? |
ant |
det är ju ingen sänkning på bmw m3 e46. den är ju orginal. däremot så är en lägre än vanliga e46. hur mycket vet jag inte, dessutom är det nog svårt att hr mycket lägre m3 är gentemot valiga e46 iochmed att den har andra hjulhus osv om jag nte missminner mig. däremot kanske du kan montera m3ans fjädrar på din 328 utan problem, det är mycket möjligt, jag vet inte säkert. men annars så kan du ju kolla vad andra har sänkt sina bilar och få din egna uppfattning om vad som stämmer överrens med dina förväntningar. när du vet hur mycket du vill sänka så kan du ju köpa valfri sats som sänker så mycket som du vill. ===== Länk |
IgorP |
så klart att det är orginal men vad motsvarar den sänkningen i mm ? om jag ska köpa HR vad e det för sänkning som motsvarar M3 ans i mm ? |
|
Igor: Fråga någon kunnig person som äger en sådan bil, tex johann han har bra koll. Du hittar han i m3,m5 forumet. Den som har flest BMW prylar när han dör vinner! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.