|
|
|
|---|---|
|
...absolut ingen extra-utrustning Allt som väger åker ändå i papperskorgen!!! Det "enda" jag begär är: *tvådörrars *bra kaross med bra lack och hela rutor *lågmilad motor med bra drivlina, men kopplingen kan vara kass! *ratt, handbroms, och papper god jul!!! Allting kan gå itu, men min motor kan gå i tusen bitar... Psi=Bar*14,5 Bar=Psi*0,069 | |
|
86-87 15000-20000, 88-90 20000-30000 Om du vill ha en lågmilad. Mycke bil för pengarna. Raceobjekt eller? |
|
|
det är tänkt så, lexfor. först lite attityd, cosmossvart metallic, alpinafront, svarta 18" compomotive mo, apr-vinge, svarta recarostolar, mysig stereo mm... sen bakvagn och motor... 30.000:- för en 90:a låter bra... Allting kan gå itu, men min motor kan gå i tusen bitar... Psi=Bar*14,5 Bar=Psi*0,069 |
|
|
Raceobjekt med stereo ? ... // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
|
Musikgalning! måste ha musik i bilen! Allting kan gå itu, men min motor kan gå i tusen bitar... Psi=Bar*14,5 Bar=Psi*0,069 |
|
|
Bara å höja laddtrycket:) Allting kan gå itu, men min motor kan gå i tusen bitar... Psi=Bar*14,5 Bar=Psi*0,069 |
|
|
Haha, sant :> .. men det är nog inget att satsa på om du ska köra nå seriösa race. // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
|
är det en utmaning? god jul:) Allting kan gå itu, men min motor kan gå i tusen bitar... Psi=Bar*14,5 Bar=Psi*0,069 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.