|
|
|
|---|---|
|
Läste om Cooper provkörningen. Är det någon som har en sådan? Lite offtopic måhända men märks det att BMW äger märket? Kvallitet och detaljer, något som kan härleda till bilarnas bil? | |
|
Skojar du? Hela bilen andas BMW. Inte som vi känner äldre modeller av BMW, men nu kommer ju märket med än den ena än den andra nya bilmodellen med våtrumsinredning... Jo, minicooper har bmw-orange instrumentbelysning och små lösningar känns igen; tex sätesfunktion Det är en framhjulsdriven BMW med bra mycket bättre vägegenskaper än BMW's 3-serie. |
|
|
hmm en vän har en sån. Hörde just i morse att den är hos BMW på reperation igen. 6 månader gammal bil och han åker in och ut till verkstad hela tiden. Vet någon var Mini produceras? I england? Det skulle förklara dåliga kvaliten... _________ More power! Vill ha kompressor jag med! Länk |
|
Tigerr |
Z3c 4 ever!: Måndagsexemplar finns alltid.. Tyvärr! Tigerr |
| Hade en cooper som hyrbil i vintras. Den var hur rolig som helst tycker jag. Liten och fräck. Det var den vanliga modellen, så Cooper S är nog rätt grym | |
|
Såg en cooper med 220 hp i sista BMW Tuning.. Den skulle jag vilja proköra ;-) _________ More power! Vill ha kompressor jag med! Länk |
|
|
Det är en härlig bil att köra. Riktig busleksak. Jat tycker dock att den är plastig i inredningen och sätter lite tvivel till totalkvaliteten. Lånade en vagn med 450 mil på mätaren för ett tag sedan och det lät tyvärr redan lite skramligt om den. |
|
| Hur är det med service på dem? BMW Helsingborg servar inte Rover/Cooper. Måste åka till Halmstad för det. Så frågan är hur mycket "BMW" det är. Tror det tillverkas i England fortfarande. Den är inte så liten som den ser ut. | |
|
Nya Range Rover har oxå BMW knappar och mätare, men med gröna dioder bakom. "Du kan kalla mej Hans, sa Hans Majestät" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.