|
|
|
|---|---|
z3_3litre |
Vem är bra på att mappa i Stockholm? |
|
turbocenter, trendab osv... Allting kan gå itu, men min motor kan gå i tusen bitar... Psi=Bar*14,5 Bar=Psi*0,069 |
|
|
Turbo center 53035390 mvh micke bmwcs #4911 |
|
|
Qvarnis? Fast han kanske inte är i Stockholm...? _________ More power! Vill ha kompressor jag med! Länk |
|
|
qvarnis mappningar inte han säljer bara chip från jwe A.k.a Night'o Kid The driver ho race by night icq:137785585------------- - Team turbo addicts - på en stripp nära dig nästa år När ska BMW sparka ner audi fråm toppen och ta över superstage!!! |
|
|
Vad kan en mappning på M52 gå på? _________ More power! Vill ha kompressor jag med! Länk |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Länk Tror det kostade runt 3-3500 när jag spånade för ett par år sedan.10-12 hkr Dyrt per HKR/ dsv bättre att lägga pengarna på nått annat. Kompressor är prisvärdare.(då ingår ju mappningen osså:)) MVH Hasso Länk |
|
Kostar ca 5000kr hos Turbocenter... Ring Cluas... bengan |
|
|
Hasso jag vet...är såååååå sugen. Men jag är oxå rätt tveksam. Försäkring, Besiktning, förslittning, andrahandsvärde? för att inte nämna kostnaden _________ More power! Vill ha kompressor jag med! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.