AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
479

billig m3 men..

mase
men vart har speglarna tagit vägen?

Länk

blixter och dunder....
magiska....
zumpen
Han kanske tycker att M-speglar är fula så han bytte.. hehe
mase
hehe
du e d illa

blixter och dunder....
magiska....
Frågan är varför han säljer sin bil när han köpte den i Oktober.

/T.P.
mase
hur vet du d?

blixter och dunder....
magiska....
Har alla M3 de andra speglarna då??

Fredrik M - Z3 2.8
Länk
Det där kan nog betraktas som ett högriskobjekt.
AM
2.177
AMET
Bmw 320da - 09
Bmw I3

CS 7425
tror inte att alla m3:or har m-speglar,tror det är orginal speglar som sitter på.
Alla M3 E36 har samma speglar. Dvs M speglarna.
Mase: Kollade i bilregistert, han har köpt den 021004 från en firma (Mellströms bil) som har haft den sedan November 2001

/T.P.
Kan ju vara så att den förra ägaren fick sina stulna ett antal gånger och tröttnade kanske tillslut. Då sätter man på vanligen E36-speglar för att åtminstonde få ha speglarna kvar på bilen.... Vad vet jag?

Mvh Tobias
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Måste vara väldigt störande att bli av ett par M-speglar om bilen stod ute någon dag. Hade jag en M3 eller M5 med M-speglar så skulle jag aldrig kunna sova gott om nätterna. De är verkligen fina speglar och det kan inte kännas kul när det kommer någon snorhyvel och tar dem. Jag vet själv hur det är när det kommer dårar som håller på med lacken om kvällarna och att de sedan ska börja ta grejer. Det är förjävligt.

//Schnitzer
Mi
168
Micke Andersson
325i Coupé -92
Förutom speglarna så verkar det vara en fin bil till ett mycket bra pris. Annonsen ser ju i alla fall seriös ut.
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Ja men det är väl nästan så att han hade kunnat lämna tillbaka / göra ett returköp på bilen om han redan vill sälja? Eller kanske köpte han den ännu billigare och bara vill göra vinst?
m3
972
m3efl
Murcielago -03
F430 spider -06
M5 -05
Han har säkert byt ut den mot någon bil som han verkligen tröttnade på.

Min FD,M3 DAYTONA
Länk
--------------------------------------
Min M3 MUGGELOROT SÅLD
Dani
Kan inte fatta att folk ständigt ska kommentera andras bilar så?! Hur vet dom som påstår att det är ett högrisksobjet, att det skulle stämma??

Så trött åp sånt, tycker bara att det i längden kan förstöra för många, som vill göra en bra affär.

Vad vet ni..han har kanske inte råd att behålla den? Kanske plötslig skilsmässa, arbetslös, dödsfall, utökning..aa..finns hur många orsaker som helst.
Tänk först, skriv sen...
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Dani det hela går ju ut på att spekulera. Men kombinationen kort ägande, billigt pris gör ju sitt. Men är man intresserad av bilen kollar man väl givetvis upp den? Ring och ta ett snack med säljaren direkt.

Utan spekulation på detta forum skulle väl en FAQ räcka?
JN
1.064
JN
Porsche Cayenne turbo -08
Volvo XC90 T6 -03
Volvo XC70 2,4T -02
Vet inte om den är så jättebillig direkt. 110 000:- pok utan m3 speglar som kostar en 4-5000:- lackade o klara blir runt 115 000:- och till det priset kan man nog pruta en hel del m3:or nu på vintern.

Mvh Jens
BMW CS # 5080
Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.