AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

X-Serien
2.723

BMW X5 4.6iS

Sida 2 av 2
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Är Cosworth (technology?) och Cosworth Racing olika bolag? Verkar ju konstigt eftersom Cosworth trimmar Jaguars F1 motorer och Ford Cosworth kommer Minardis motor heta.

Verkar konstigt.
Audi äger Cosworth Technology.
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Då hänger jag med.
dunstan
Stephan: Nej jag har inte sagt att Porsche Cayenne är en dålig bil. Men det finns en känsla när man köper en bil. Och jag skulle nog få rätt mycket VW vibbar i den bilen... Även om den säkert är grymt snabb. Fast spelar inte så stor roll när den ser hemsk ut. (min personliga åsikt naturligtvis)

Andersw: Ingen sport knapp. Steptronics lådan i läge vänster... Du har s och m lägen. Stor skillnad...

BMW X5 är den snyggaste SUV:en på marknaden!!!

Och jag provkörde Volvon XC90 idag. Den var.... Gubbig som väntat. Kändes slö och laggig. Ingen känsla!!! Säkert bra familje vagn när man inte bryr sig om känslan när man kör... Men absolut inget jag skulle köpa! Osäker på vad jag tycker om utseendet. Den är inte snygg. Men inte superful heller. EN Volvo helt enkelt... ;-)
dunstan
Asken: Du har inte funderat på kompressor till din X5 4.4i? Såg att Länk har en... Är väl nästan samma som sitter i din 540.

En X5 som drar 0-100 på 5.6s är otroligt brutalt!!! Samma prestanda som Porsche Cayenne fast i en snygg SUV! ;-)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.