AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
735

God Jul i förskott

Visa användare
1.245
powerkjell
Seat Ibiza Cupra -14
Hallå, minns Ni mig?

Jag vill bl.a. meddela att jag skänker bort mina kvarvarande BMW-prylar på BMWBörsen.

Se det som en julhälsning!

/ Kjelle
jo....vadå? har du svikit bmw och bmwpower??
Visa användare
1.245
powerkjell
Seat Ibiza Cupra -14
Nej, BMW svek mig när bilen lade av mitt ute i ödemarken mellan GTB - Sthlm... Verkstadsräkningen var lika stor (liten) som min månadslön.

Var inte orolig. Jag kommer tillbaka med en alldeles speciell glidare till försommaren. Back to the 60's
Visa användare
2.786
Kristian Larsson
1600-2 -67
Isetta -59
Isetta -62
God jul på dig Kjelle! Vi hörs framåt vårkanten när du köpt en bil av det rätta virket...

/Kristian BMWCS #5062
kontaktperson i 02-klubben

------------
Länk 1600/2-renovering...
Ma
1.746
Magnus M
i4 M50 2023
M1000XR 2024
Powerkjell: Vad höll dig borta så länge?
Man behöver inte vara utan BMW man kan ju köpa en billig... det gjorde jag (325iX -87 vs 528iA -97).

---------------
Magnus M, BMWcs NORD 4047
---------------
325iX -87
Opel Sintra 2,2 DTI -98
Länk
Nuvarande åk:Länk
Gamla bettan: Länk
Ma
1.746
Magnus M
i4 M50 2023
M1000XR 2024
...God Jul på dig själv förresten!

---------------
---------------
325iX -87
Opel Sintra 2,2 DTI -98
Länk
AM
2.177
AMET
Bmw 320da - 09
Bmw I3

CS 7425
God jul på er alla och gott nytt år
Visa användare
1.072
tompas
328i GT M-sport -14
635 CSiA -86
320i Cabrio -92
God jul på er alla BMW-fantaster =)

Visa användare
1.245
powerkjell
Seat Ibiza Cupra -14
Magnus>
Jag gick in i väggen. Psykologiskt, fysiskt, kapitalt...
Livet måste gå före och då får BMW och annat trams stå åt sidan.
Sedan blev jag väldigt sjuk också. Låg på sjukhus en tid. Hemskt var det, men det gav mig ordentligt med tid till att tänka över vad jag vill göra med mitt liv. Nu tror jag att jag är på väg att må bättre än jag gjort på 15 år *puh* och jag ser bara fram emot att bli äldre.

God Jul på Eder alla
Visa användare
1.245
powerkjell
Seat Ibiza Cupra -14
PS. Det där om att jag skänker bort nya o gamla originaldelar... Många människor är väldigt enfaldiga eller bara dumma. "Vilket skick är de i?" "Kan du möta mig i stan och ge mig delarna?" "Kan du skicka till Borås...?"

Nu lägger jag ner alltihop i grovsoprummet.

/Kjell
Ma
1.746
Magnus M
i4 M50 2023
M1000XR 2024
Bra att du kommit på fötter igen... har bekanta som varit/är "där". Inge kul men om man lyckas ta sig upp så har man fått en vidare syn på sig själv, andra och tingens betydelse.
Och även om jag och många här "älskar" BMW så är det ju ändå bara en bil.

Ang grejjor bortskänkes så har jag också provat det... lade också ner projektet.

---------------
---------------
325iX -87
Opel Sintra 2,2 DTI -98
Länk
Ma
1.041
Magnus18
E39 528iAT -98
E34 518i -94 (sambons)
Hej!

powerkjell: Var egoistisk så att du kommer tillbaks!

Jag har lyckats undvika väggen då jag varit nära flera gånger sen i somras. Både psykiskt och fysiskt, nu återstår bara det fysiska i form av utslag över armar, ben och rygg hur nu det går till.

Mvh Magnus

Finns det andra bilar än BMW!?
La
469
Larsa10
518i -81 E12
Kjell
Har själv gått in i den berömda väggen, vet hur det är. Kul att höra att du är på väg tillbaks.

Go Jul o Gott nytt!

mvh
Larsa
Tjena Kjelle!

Är glad att du skrev att inlägg här igen. Jag har saknat din närvaro här på forumet och det är jag säker på att många andra också har gjort! Är jätteglad att du mår bättre. Vi kanske kan ses snart då! :-) Du jag å Koffe får käka lite god mat å snacka om roliga saker, för jag saknar den tiden! =) Har haft det lite jobbigt själv under våren. Jag har egentligen ingen aning om hur hemskt det har varit för dig men som jag förstår det så måste det ha varit väldigt illa. Kan bara ge med mig av min sympati och säga att jag tänker på dig ofta. Själv har jag haft så mycket i skolan att jag nästan inte vet vem jag e eller vad det e för dag längre.

Om du återfår ditt BMW-intresse någon gång så är det du och jag som letar bil igen! =) Hörs snart och ha en riktigt trevlig jul med familjen! Önskar er alla en god jul och ett gott nytt år!

Mvh Tobias
Oj vad jag skriver fel när jag tänker snabbt! =) Jag menar att jag haft en jobbig tid under hösten... inte våren hehe.... e lite trött :-) Men nu e det LOOOOOOOV och jag kan vila upp mig! ;-)

Ha det bäst!

Mvh Tobbe
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.