|
|
|
|---|---|
_hubbe_ |
Kommer förr eller senare att köpa en m3 GT, det är redan förutsagt! Tänkte bara höra om någon vet exact vad som skiljer 3,0:an och GT:n, både chassue o motormässigt. Är det någon som vet hurdan hållbarheten är på en GT om man jämför med 3,0:an, eller bara generellt... Tack för en kanon-bra sida, och för kommande svar! Kör lungt boys! (IRONI) :) |
|
kolla min sida: Länk "If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti |
|
|
328-Johan Jag har fått nöjet att köra en GT under några dagar. Nu undrar jag vart ser man vilket nummer GT:n är i serien. Fick låna kompisens GT för lite fotografering + montering av nytt chassi. Han tänkte sälja den inom kort så det vore kul & veta hur man tar reda på vilket nummer i serien bilen är. Min idé är sista siffrorna i chassi numret: EA40065 alltså nr. 65 Är det rätt eller fel? Har letat på lite olika ställen utan att hitta något annat. /Manuel |
|
|
Alldeles rätt! =) Länk "If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti |
|
| Jag har hört att man även kan se det på reg plåten. | |
|
Chassi nr står ju på regplåten.. Min FD,M3 DAYTONA Länk -------------------------------------- Min M3 MUGGELOROT SÅLD |
|
|
Manni, Helt rätt, det är de 3 sista siffrorna som gäller. Förresten, du nämnde ngn gång ett "Registry" för M-bilar men jag minns inte adressen dit. Vilken var det? |
|
|
Jag hittade det (inte så svårt...): Länk |
|
| Kan bara säga en sak.. jag e mycket imponerad av kompisens GT =) finns ett par bilder på Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.