|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
mörk med svart skinn så klart !!!!!!!!!!! ljust eller cream skinn lite väl gayigt eller hur |
|
|
Rätt svennet!!!!!!!! Svartmetallic, svart skinn! zaharald |
|
svardska |
är suburban till salu zaharald? |
|
Inget fel på farsans Daytona Violetta 750: Länk Rikigt snygg, dock ser den ganska mörk ut på bilden. Nån som vet hur många Daytona Violetta 7-serie det gjordes ? |
|
| Tycker den oxfordgröna e38:an e den snyggaste bilen som finns . Men det finns en jäkligt läcker brun/lila färg me,fast den vet ja inte va den heter. Men den e snygg! Nån som vet va den heter förresten?? | |
| Calypsoröd. | |
|
JohnJohn1 << Läcker!! Var får jag tag i kjol-paketet?? |
|
|
Svart-, blå-, violett-metallic med svart skinn är det snyggaste som finns. //Schnitzer |
|
|
KristofferM: Hemligt :) |
|
|
Det sitter inget kjolpaket på den bilen. Den är nerlackad + en frontspoiler monterad. KOmmer ej ihåg märket, men snacka med Bimmerman här på forumet, han har en likadan frontspoiler som bla annat går att köpa på mh-gtr.com Behnadla din BMW, som du själv vill bli behandlad av den! |
|
|
Länk roadZter |
|
|
Oj, ramla nästan av stolen... mvh//Erik Ancilla, face mea laganum! |
|
|
Det där var däremot "gayigt" svennet ! ;) Mvh.Patric |
|
|
På JohnJohn1 pappas bil sitter det en AC Schnitzer frontspoiler + 20" BBS RSII splittfälgar i övrigt ser den sänkt ut och sen är den nerlackad.... Rätta mig om jag har fel...? /Per |
|
|
Glömde tillägga att Oxfordgrön + Beig skin är snyggast i E38!!! Svart är praktiskt, men tråkigt! /Per |
|
|
///M... Killen som kan ;) :) Bimmerman har Hamann frontspoiler på sin 740. |
|
|
Kul att höra att man tycks ha 'rätt' kombination. :) Fast har sett en E38 i en mellanmörk röd-metallic - det var verkligen snyggt! Gillar konceptet mörk exteriör - ljus interiör och det verkar det ju vara många här som gör. Kan dock inte med Lachssilber på E38 - i synnerhet inte med svart läder. Jag kan inte hjälpa det men jag tycker det ser 'billigt' ut. Mvh Björn |
|
|
OK PJ kan bara hålla med !!! Det där var rikigt styggt |
|
| Ok, det var jäkligt snyggt! Var kan jag få tag på en sån? =) AC Schnitzer frontspoiler alltså?? Går dom att lösa för pengar? Jävligt dyra eller?? | |
|
KristofferM: Kostade 6000kr på Ac-Schnitzer i Tyskland. Där köpte vi våran. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.