|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
| BRILJANT RÖDBRILJANT RÖDBRILJANT RÖDBRILJANT RÖDBRILJANT RÖDBRILJANT RÖDBRILJANT RÖDBRILJANT RÖDBRILJANT RÖDBRILJANT RÖDBRILJANT RÖDBRILJANT | |
|
En 5-serie med fräsch oxfordgrönmetallic lack och svart skinnklädsel,det är min dröm... Men oj!,det råkar ju stå en sån på min parkering... ;) |
|
|
jag håller me Donnie jag.. Estorilblå är finaste färgen.. ----- King of the road |
|
-RW- |
Kör Donnie Brasco BMW? |
|
det beror på vilken BMW det är men en färg som går hem på alla är Diamant schwartz...sen är zinnoberrot som på min 318 E30 väldigt snygg... /Henke BMW CS #5075 |
|
|
Daytonaviolett diamantsvart är båda ruggigt snygga =) |
|
|
318 santorin blå är helt klart den snyggaste färgen.. |
|
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
jag tycker denna färga....;) Länk |
| Jörgen:) Delfingrå metallic e fin. | |
Dani |
Helt klart... Nr. 1 Cosmossvartmet. (med creme läder innuti) Nr. 2 Estorilloblå Kanske för att jag har båda..;) |
| Laguna grön såklart | |
|
M3 wanabe: VIT såklart !!! Hehe näe den är väl inte speciellt snygg men jag köpte inte bilen pga av färgen utan pga av skicket , och det som är gjort med bilen , sen att den vita färgen följde med på köpet bjuder jag på ;) _____________ Länk |
|
|
Här kan man få leka av sig vad gäller detta. Länk Min favorit: Sepia Metallic med soft nappa Sepia Light-klädsel. Eller varför inte: Scarab Green Metallic med soft nappa Olive Light? Den inredningen är mycket svårslagen. Knock yourselves out, boys! :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.